מוריניו: "לחזור למדריד או לאינטר יהיה כבוד עצום"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

הפורטולי שפוטר ממנצ'סטר יונייטד בחודש שעבר התראיין במולדתו בנוגע לעתידו ולאפשרות שיחזור לקבוצות אותן אימן בעבר: "אם מבקשים ממך לחזור, זה כי יודעים מה אתה שווה"

(גודל טקסט)

כמעט חודש עבר מאז שז'וזה מוריניו סיים את דרכו במנצ'סטר יונייטד, כשעדיין לא ברור מה תהיה התחנה הבאה של הפורטוגלי המעוטר. בראיון טלוויזיוני ל"קוריאו דה מאניה" בפורטוגל, שלל המאמן חזרה למולדתו נכון לרגע זה, וכן התייחס לאפשרות שישוב לריאל מדריד או לאינטר אותן אימן בעבר.

"אין לי שום כוונה לחזור לפורטוגל, אמר מוריניו בנוגע לאפשרות שיאמן את בנפיקה ליסבון. "בנפיקה לא אופציה עבורי כיום. לחזור למדריד או לאינטר יהיה כבוד עצום, אבל אני מדבר אליכם ולא לאף אחד אחר", הבהיר בראיון. כאמור, מוריניו אימן את הנראזורי בין 2008 ל-2010, כשגולת הכותרת הייתה הטרבל ההיסטורי בו זכה בשנתו האחרונה. את הבלאנקוס אימן מיד לאחר מכן עד 2013 ולמרות האליפות בה זכה ב-2012, עזב את המועודן בטונים צורמים בעקבות סכסוך עם לא מעט מהשחקנים.

"כשמאמן או שחקן חוזר למועדון, זה אומר שהוא עשה דבר חיובי. זה מה שהרגשתי כשחזרתי לצ'לסי. כשמקצוען מוזמן לחזור למועדון, זה כבוד עצום. אם מבקשים ממך לחזור, זה כי יודעים מה אתה שווה. עכשיו יש לי את הזכות להירגע, להמתין, יש לי זמן לביקורת עצמית ולנתח ברוגע את מה שעשיתי במשך השנים האחרונות, להיות מסוגל לתכונן לשלב הבא בקריירה".


מוריניו בימיו במדריד. ישמח לחזור למועדון שעזב ב-2013 (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי