שער ענק של אמאדו סוקונה נתן להפועל פ"ת 1:2 על קטמון

הפועל פתח תקווה
הפועל פתח תקווה | אודי ציטיאט

הירושלמים כבר הובילו בזכות שער עצמי של רם לוי בדקה ה-33, אבל גל לוי השווה (49) והצרפתי כבש את שער הניצחון בחצי מספרת בדקה ה-74. זאדה כבר עם שבעה משחקים ללא ניצחון. רמת השרון ניצחה בחוץ את ראשל"צ

(גודל טקסט)

עוד מחזור בליגה הלאומית מאחורינו, עם שלושה משחקים שנערכו היום (שני) שנעלו את המחזור ה-18. במשחק המרכזי, הפועל פתח תקווה מהתחתית הפתיעה את הפועל קטמון עם מהפך ו-1:2 . במקביל, הפועל עפולה ניצחה 0:1 את אחי נצרת ועירוני רמת השרון גברה 1:2 על הפועל ראשון לציון.

הפועל פתח תקווה – הפועל קטמון 1:2
ושוב אותו סיפור: קטמון, אחת המועמדות הבולטות להעפלה לליגת העל בסיום העונה, מוותרת על הזדמנות פז לחזור למאבק על המקום הראשון עם משחק פושר נגד קבוצת תחתית. אפילו שער היתרון שלה, בדקה ה-33, היה שער עצמי מרגלי רם לוי. הירושלמים לא נראו טוב ונתנו למארחת לשלוט בקצב המשחק, וזו גם כבשה בחזרה כשבדקה ה-49 גל לוי הגיע מצוין לכדור רוחב ומתוך הרחבה בעט פנימה.

אם קטמון קיוותה שהיא לפחות תסיים עם נקודה, הגיע אמאדו סוקונה בדקה ה-74. הצרפתי חיכה ברחבה לכדור קרן שנהדף, ובעט את הריבאונד בחצי מספרת נהדרת לרשת של רז רחמים. התוצאה נשמרה עד סיום המשחק, למרות בעיטה אדירה של ג'ייק רוז'נסקי ממרחק 35 מטרים שעברה סנטימטרים מהחיבורים של דודי אלון. הקטמונים סופרים כבר משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון, ולא ברור מה צריך לקרות כדי שיחזרו להיאבק על העלייה.

אחי נצרת – הפועל עפולה 1:1
הפועל עפולה ממשיכה להרשים, אבל פספסה הזדמנות לטפס בטבלה במשחק חוץ שהיה קל על הנייר והיא שלטה בו במשך כל 90 הדקות. דור כוכב כבש ראשון לזכות האורחת בדקה ה-14, אבל עידו אקספברד ניצל טעות בהגנה כדי להשוות לקראת הסיום (77) ולחלק את הנקודות. ביום שישי היא תתארח למשחק קל אצל נועלת הטבלה מרמורק, ובשבוע הבא תפגוש את המקום האחרון בליגת העל, מ.ס. אשדוד, לשמינית גמר הגביע.

הפועל ראשל"צ – עירוני רמת השרון 2:1
רצף חמשת המשחקים ללא הפסד של ראשל"צ נעצר בזכות משחק מצוין של האורחת, שעלתה ליתרון כבר בדקה השישית משער של רון אשכנזי. גיל יצחק השווה (35), אבל רמת השרון לא נכנעה ובמחצית השנייה החזירה לעצמה את השליטה עם שער בפנדל של מוטי מלכה (50).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי