כץ רוצה להתחזק: "אני בעד להביא את ערן לוי להפועל חיפה"

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

הבעלים דיבר על שחקן בית"ר בתוכנית הספורט של 103FM: "יש במועדון גם קולות נגד הבאתו". על חנן ממן: "מעוניין בו, אבל יש לו חוזה ארוך בזמן ולא קצר בכסף בבאר שבע". על קלינגר: "הפר חוזה בצורה מאוד בוטה"

(גודל טקסט)

יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, דיבר אתמול (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בעיקר לשחקני החיזוק שמועמדים להצטרף למחזיקת הגביע היוצאת בחדש ינואר.

על ערן לוי: "יש קולות בעד לצרף אותו, ויש קולות נגד. אני בין אלו שבעד להביא אותו להפועל חיפה".

על חנן ממן: "חנן זה סיפור קצת יותר מורכב כי יש לו חוזה מאוד ארוך בבאר שבע. החוזה שלו בבאר שבע ארוך בזמן ולא קצר בכסף. אני מאוד אוהב את חנן ומעוניין לצרף אותו".

על עדן בן בסט: "עוד פעם, כמו הסיפור עם חנן, זה אנשים שעבדתי איתם בעבר ונהניתי מכך. הם בחרו בכיוונים אחרים ואני לא יודע אם אנחנו נוכל לעשות את זה".


ממן ובן בסט. יחזרו להפועל חיפה? (מאור אלקסלסי)

על ארנסטס שטקוס שמבוקש בבית"ר ירושלים: "הוא יישאר בהפועל חיפה ב-100%".

הדם הרע בינו לבין ניר קלינגר: "אין לי שום דבר אישי נגדו, הוא הפר חוזה ועשה את זה בצורה מאוד מאוד בוטה. אנשים היום לוקחים את החוק לידיים שלהם בגלל שהם פופולריים והם מקבלים הגנה מהתקשורת. אני פשוט לא מבין איך מדינה מתוקנת מתנהלת בצורה כזו. מפרים חוזה והכל בסדר, כאילו שום דבר לא קרה".

התיקו נגד בית"ר ירושלים: "יש לי הרבה סיבות להתגאות בקבוצה, אבל גם סיבות להיות מודאג. זה משחק שני ברציפות שאנחנו מובילים, משחקים נכון ולמרות זאת מאבדים יתרון. המשותף בשניהם הוא שספגנו מבעיטה אחת לשער בשלב מאוחר. זה חוסר מזל".

על כך שבית"ר ירושלים קופחה על ידי אלון יפת שלא שרק לפנדל לטובתה: "אני צריך לדאוג להפועל חיפה, לא לבית"ר ירושלים. הבעיות שלהם לא מחממות לי את הלב. טעויות שיפוט זה דבר שמתאזן בסופו של דבר".

מדוע הוא לא רוכש את קבוצת הכדורסל של הפועל חיפה: "היו שיחות כאלה, אבל זה לא הלך לכיוון נכון והיום היא מנוהלת על ידי קבוצת אוהדים".

 עדיין פגוע מניר קלינגר. יואב כץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי