אביטן: "שחקנים תמורת פלומיין – זה יכול להטות את הכף"

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | דני מרון

מאמן הפועל חדרה התייחס לעתידו של הכוכב הצרפתי בתכנית הספורט של 103FM: "אני לא רוצה למכור אף אחד, אבל אולי לא תהיה ברירה. יש לא מעט קבוצות שמתעניינות בו". וגם: השיחה שקיים אורן גולן עם השחקנים

(גודל טקסט)

ניסו אביטן, מאמן העולה החדשה הפועל חדרה, דיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשלוש נקודות שהשיגה קבוצתו אחרי הניצחון הגדול על מכבי פתח תקווה ועתידם של השחקנים הזרים שמבוקשים ברחבי ליגת העל.

התחושות אחרי ה-0:3: "כיף לנצח אחרי שלא הצלחנו לעשות את זה במשך זמן רב. זה נתן לנו מרווח של ביטחון מהתחתית הבוערת. יש בטן כל כך צפופה בליגה הוענה כך שכל מחזור אתה יכול לרדת ולעלות, ואין ספק שזה מייצר הרבה מאוד עניין".

על כך שאורן גולן נכנס לחדר ההלבשה: "הוא היה אמור להגיע לדבר עם השחקנים יום קודם, אבל הוא היה חולה והחלטנו שזה רעיון טוב. הוא דיבר מהלב, סיפר להם על החששות שלנו ועל הרצון להוביל את ההפועל חדרה להיות קבוצה יציבה בליגת העל. הוא סיפר כמה כולם מאחורי הקלעים עובדים קשה בשביל שיהיו תנאים טובים להצליח".


לא רוצה לשחרר אף שחקן, אך מבין שאולי לא תהיה ברירה. ניסו אביטן (אודי ציטיאט)

תג המחיר של פלומיין: "מבחינתי, אני מאוד רוצה להשאיר אותו, אבל אם לא תהיה ברירה מבחינה כלכלית אז אנחנו נמכור אותו. אם השחקן ירצה ללכת למועדון כזה או אחר, יש גם את העמדה שלו בנושא. יש לא מעט מועדונים שמתעניינים בו. מי שייתן לנו אולי שחקנים שאנחנו מעוניינים בהם בתמורה, זה משהו שיכול להטות את הכף".

שחרור שחקנים בכירים: "אני ואורן בדרך כלל מגיעים תמיד להחלטות משותפות ועשינו את זה מצוין עד עכשיו. זה לא יהיה נכון בשום מצב למכור את השחקנים כרגע. מבחינתי, התסריט האופטימי הוא שנצליח לשמור על הסגל שלנו עד הקיץ ואז כמובן שזה לגיטימי למכור. כרגע המועדון מתנהל בתקציב מינימום, הנמוך ביותר שהיה אי פעם בליגת העל. בשביל לקיים את המועדון בצורה סדירה, יכול להיות שלא תהיה ברירה ונצטרך למכור את אחד השחקנים. אבל בעוד שבוע יש את הדיון ואולי אפילו תהיה בפשרה לפני זה. אני מקווה שהעניין הכספי לא יהווה שיקול וכמובן שמבחינה מקצועית קיים רצון לשמור על הזרים שלנו לפחות עד סוף העונה".

מועמדות לתואר מאמן העונה: "אני רוצה להבטיח את ההישארות בליגה ורק אחר כך אדבר על דברים אחרים. אנחנו עושים עבודה טובה, אבל רוצים לשמור על יציבות והמטרה היא שלא יהיה לנו שוב פרק זמן כזה ארוך ללא ניצחון".


יימשיך בחדרה עד סף העונה? פרדי פלומיין (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי