אלופת העולם מתחזקת: דאיו אופמקאנו סיכם בבאיירן מינכן

הבלם יעבור לבוואריה בתום העונה תמורת 40 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור בחוזהו ולייפציג כבר מצאה מחליף. גם צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וליברפול היו בעקבותיו: "אני יכול לאשר שהוא יצטרף אלינו", אמר סליהמיצ'יץ'

(גודל טקסט)

התקשורת הצרפתית פרסמה הערב (שישי) שבאיירן מינכן סיכמה עם רכש ראשון ומרשים לעונה הבאה. שעה קלה אחר כך, גם הגיע אישור רשמי לכך מצד המנהל המקצועי של הבווארים חסן סליהמיצ'יץ'.

מזה חודשים ארוכים שדאיו אופמקאנו מוזכר כמועמד מוביל להחליף את דויד אלאבה באיירן מינכן ועל פי ידיעות שפורסמו ב"לאקיפ" וב"רדיו מונטה קרלו" וכאמור זכו לאישור המועדון מאוחר יותר, הפור נפל והוא בחר לעזוב את לייפציג ולעבור לבוואריה על פני מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וליברפול שהוזכרו גם כן כמועמדות בכירות לצרפו.

אופמקאנו בן ה-22, שכבר בקיץ האחרון היו דיווחים כי יעזוב והוא נשאר בסופו של דבר לנוכח התעקשותה של לפייציג, יוכל לעבור לבאיירן מינכן ללא בעיה לאור סעיף שחרור בחוזהו המוערך בכ-40 מיליון יורו. אגב, לייפציג תשתמש בכסף כדי לצרף לו מחליף ועל פי הדיווחים יהיה זה בלם צרפתי אחר, מוחמד סימקן בן ה-20 משטרסבורג. "אני יכול לאשר שהגענו לסיכום לחמש שנים ואנחנו מאושרים מכך", אמר סליהמיצ'יץ' ל"בילד".

פרטי החוזה עדיין לא נחשפו, אולם כבר עתה ברור כי יהיה זה חוזה לחממש שנים במהלכן הוא יזכה לשתף פעולה עם לא מעט שחקנים צרפתים בסגל אלופת העולם הטרייה לקבוצות, ביניהם גם שחקני ההגנה בנג'מין פבאר ולוקה הרננדז שאיתם הוא משתף פעולה גם בנבחרת.

דאיו אופמקאנו | Boris Streubel/Getty Images

כזכור, באיירן מינכן רק אתמול זכתה בתואר השישי והאחרון של עונת 2019/20 והשלימה עונה היסטורית מבחינתה. היא נמצאת בדרכה הבטוחה לזכות באליפות נוספת בבונדסליגה ובליגת האלופות היא תפגוש בעוד 11 יום את לאציו במשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי