כבר 11 שנים שבוזגלו ואשתו יחד, וכעת נבחרו להיות הפנים של הקניון הירושלמי מהסיבה הפשוטה כי מדובר בקניון הפונה למשפחות. עם רזומה בית"רי, בגיל 30, ועם ארבעה ילדים, היש זוג שמייצג יותר משפחתיות מהשניים הללו? הבשורה המרגשת היא שזאת תהיה הפעם הראשונה בה מאור את מירן יקחו חלק בקמפיין זוגי, שיצטלם בתחילת 2019, מה שאומר: אוטוטו. כזכור, עד עצם היום הזה, כל אחד קיבל קמפיין בלי קשר לחצי השני שלו, מאור ולי קופר ומירן הייתה הפנים והרגליים של רשת הנעלה מקומית בשנה שעברה, אז היממה את כולנו עם שלטי חוצות בכל רחבי המדינה.
"אנחנו נרגשים מאד אין דבר יותר טבעי ונעים מלהצטלם עם הפרטנר שלך לחיים", אמרו השניים.." גם ככה אנחנו רגילים להצטלם יחד לסדרה ככה שגם לפרסומת משותפת זה יהיה עבורנו יום כיף". ודאי שלא שכחתם שביחד עם יתר הנפשות של משפחת בוזגלו המורחבת, העונה השלישית של סדרת הדוקו ריאיליטי מצטלמת ממש בימים אלו, וגם את הצילומים לקמפיין הראשון של מירן ומאור, תזכו לראות בעונה שצפויה להיות משודרת בתחילת האביב. בוזגלו, בוזגלו ועוד פעם, בוזגלו.
View this post on Instagram
מאמי את… דורכת עלי ♂️ @miranbuzaglo
A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on
View this post on Instagram
A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on
View this post on Instagram
I knew I loved you before I met you….
A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on
View this post on Instagram
My family my power #ערימתתאומים# #love#family @studio_babybook
A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on
מה דעתך על הכתבה?