"כבר עברתי בדיקות בברצלונה, אבל הם בחרו במורייו"

רודריגו קאיו
רודריגו קאיו | Gettyimages

רודריגו קאיו, הבלם בן ה-25 של סאו פאולו שזכה לערוך ארבע הופעות בנבחרת ברזיל, חשף כי אמור היה לחתום בשורות הבלאוגרנה, אלא שברגע האחרון הם הלכו על הקולומביאני של ולנסיה: "אעבור לאירופה יום אחד"

(גודל טקסט)

אצטדיון הקאמפ נואו בברצלונה אירח אתמול (חמישי) את הצגתו של הבלם ג'ייסון מורייו, שהושאל מוולנסיה לבלאוגרנה עד תום העונה כאשר לקטלאנים אופציה לרכישתו עבור 25 מיליון יורו, אבל הערב מסתבר כי היה בלם אחר ברשימות לפניו – וכמו מורייו גם הוא כבר עבר בהצלחה בדיקות רפואיות, אך התאכזב לשמוע שלא הוא שהוחתם בשורות האלופה והמוליכה בספרד.

מדובר בברזילאי בן ה-25 רודריגו קאיו, בלם סאו פאולו שהוזכר לאחרונה גם כמועמד לריאל מדריד ולמעשה מזה כשנתיים מוזכר מדי חלון כחיזוק אפשרי לאחת מבין ברצלונה וריאל. לרודריגו קאיו כבר ארבע הופעות בנבחרת ברזיל והוא נחשב לשחקן שנמצא תחת הרדאר של קבוצות רבות באירופה ולא מן הנמנע שיזכה לעבור בינואר, אבל לא לברצלונה.

"עברתי בדיקות רפואיות בברצלונה והן היו מוצלחות, אבל היו לברצלונה שתי אופציות: אני ומורייו. הם בחרו להחתימו", סיפר רודריגו קאייו, "כבר הייתי שם, אבל הם בחרו בו. אני שמח מהעובדה שהם מכירים אותי ועוקבים אחריי, זה שהם התעניינו בי ומכירים את הפוטנציאל שלי זה משמח".

אם בכל זאת יזכה לעבור קבוצה בינואר: "כמובן שזה תסכל אותי לדעת שהם לא בחרו בי, אבל זה חלק מהכדורגל. אני חושב חיובי ונשאר רגוע. יש לי עוד שלוש שנים בחוזה שלי בסאו פאולו ואני רגוע כי אני מחכה שההזדמנות לעבור לאירופה תגיע, זה יקרה יום אחד".



רודריגו קאיו במדי הסלסאו. יום אחד הוא ישחק באירופה (Gettyimages)

עוד באותו נושא: רודריגו קאיו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי