"הבקשה היחידה של ניימאר מסנטה קלאוס היתה לחזור לברצלונה"

תומאס טוכל, ניימאר
תומאס טוכל, ניימאר | AFP

ב"אס" נאמר כי הכוכב הברזילאי מפעיל את כל קשריו כדי לעזוב את פאריס סן ז'רמן לפני תחילת העונה הבאה, ארתור: "מתפלל שהוא יחזור". בבארסה ירדו מרעיון הטרייד עם דמבלה, חברה ברזילאית תובעת את המועדון

(גודל טקסט)
בעיתון "אס" הספרדי טוענים כי ניימאר מפעיל את כל קשריו כדי להביא לכך שהוא יעזוב את פ.ס.ז' בסיום העונה. בעיתון פורסם היום (שלישי) בהומור כי הבקשה היחידה שהיתה לניימאר מסנטה קלאוס לקראת השנה החדשה היא לחזור לברצלונה בקיץ הקרוב. עוד נכתב כי ניימאר לא יכול לשכוח את ברצלונה, בה הוא נהנה בעבר מכדורגל, ואחרי עונה וחצי בפ.ס.ז' הוא רוצה לחזור למרות שהוא יודע שזה מסובך מאוד בעיקר מהצד של פ.ס.ז' שלא תרצה לוותר עליו.


הדרך היחידה בה יוכל לעזוב כנראה היא שפ.ס.ז' תיאלץ למכור אותו. מקור בברצלונה סיפר לעיתון כי ניימאר לא מפסיק להתקשר להנהלת בארסה שתעשה הכל כדי להחזירו והמקור אף אמר: "בקיץ הנוכחי אין לניימאר סעיף שחרור כלשהו מהקבוצה, אבל בקיץ 2020 יש לו סעיף כזה העומד על 160 מיליון יורו".


עוד אמרו במועדון: "אנחנו רגועים מבחינת ניימאר כי הוא שומר על קשר רצוף עם אנשי ברצלונה ובכל פעם שהוא מגיע לעיר הוא מוצא את עצמו מבקר במיתקן האימונים של הקבוצה". וגם: "מה שקרה עם ניימאר מצער מאוד. היה לו הכל בברצלונה והוא הרגיש כמו במשפחה אחת גדולה, אבל רצה לעזוב ועכשיו החזרה לא תהיה קלה. לא כולם בברצלונה היו מרוצים מהדרך בה עזב, אבל כרגע הכל נשכח והשאלה היא איך להחזיר אותו לקבוצה".


ניימאר עם טוכל
ניימאר עם טוכל "היה לו הכל בברצלונה" (AFP)


לפני כמה שבועות עדיין היו דיבורים על כך שברצלונה תציע את עוסמאן דמבלה לפ.ס.ז' כחלק מעיסקת החזרת ניימאר, אבל כרגע הדבר ירד לחלוטין מהפרק מכיוון שהצרפתי מראה יכולת מצוינת בקבוצה. שיתוף הפעולה שלו עם ליאו מסי משתפר מיום ליום והוא כבר הכובש השלישי בטיבו בקבוצה עם 10 שערים (שבעה בליגה, שניים באלופות ואחד בסופרקאפ). בקבוצה היו רוצים לראות אותו משפר את הגישה המקצועית שלו, אבל מעבר לזה כולם מרוצים ממנו וברור להם שמדובר בכישרון אדיר.


בינתיים, קשר ברצלונה ארתור הברזילאי אמר ל"מונדו דפורטיבו": "אני מתפלל כל יום שניימאר יחזור לברצלונה כי אני רוצה לשחק לצידו. זו תהיה הגשמת חלום. ברצלונה היא מועדון שונה מכל המועדונים בעולם. ניימאר כוכב על והוא חייב לשחק רק בברצלונה. הקבוצה שינתה את חיי והיום אני מרגיש הרבה יותר מקצוען".


Así celebran la Navidad Leo Messi y su familia
https://t.co/DoL0Utgidqpic.twitter.com/vaioYANr6Z

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) 25 בדצמבר 2018


במקביל, בברצלונה עובדים על מציאת פיתרון לתביעה של החברה הברזילאית DIS לקבל 40 מיליון יורו על העברת ניימאר לבארסה, כיוון שלחברה היו אחוזים בכרטיס של ניימאר. המחלקה המשפטית של ברצלונה עובדת על פיתרון כדי שלא יהיה צורך להיפגש בבית המשפט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי