כץ: "הזהרתי את השחקנים מראש והם עדיין לא הגיעו מוכנים"

הפועל חיפה
הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה כעס על ההכנה של השחקנים למשחק בו הודחו מהגביע על ידי הפועל עכו והבהיר: "אני הולך לדבר איתם על זה". גיסארי צפוי להיות כשיר להפועל תל אביב. נכון להיום, בן בסט מעדיף להישאר בהפועל ב"ש

(גודל טקסט)

"לא הגענו מוכנים למשחק מול קבוצה מליגה נמוכה וחבל", כך אמר בעלי הפועל חיפה יואב כץלאחר הדחת קבוצתו כבר בסיבוב ח' של גביע המדינה על ידי הפועל עכו. "שוחחתי עם השחקנים לפני המשחק והזהרתי אותם, והם עדיין לא הגיעו מוכנים למשחק. אני הולך לדבר איתם על זה", אמר בעלי הקבוצה.

באופן כללי, במועדון הביעו אכזבה קשה מיכולתם של השחקנים נגד הקבוצה מתחתית הליגה הלאומית, ולא מן הנמנע כי כבר ביום רביעי מול הפועל תל אביב חלקם ימצאו את עצמם על הספסל. בין השאר נראה כי רסמוס סיוסטדט יודח מההרכב לטובת גל אראל, כאשר גם לירן סרדל יחזור לספסל. בנוסף, בקבוצה מקווים כי הפצועים כמו המגן שון גולדברג והקשר ראדו גנסארי, שאומנם היה בסגל, יהיו בכשירות מלאה לקראת המשחק בליגה.

המאמן שרון מימר נשמע מאוכזב בסיום: "אכזבה גדולה גם לנו כקבוצה וגם לקהל שלנו. הכדור לא נכנס והתחיל לחץ שלא עמדנו בו. היו חסרות לנו אנרגיות ולא היינו מספיק רעבים, לכן הפסדנו. נגררנו למשחק של העומד והאיטי של עכו ושילמנו על זה ביוקר". הבלם ניסו קפילוטו נכלל לראשונה בסגל, אבל לא קיבל דקות ובמועדון לא מתכוונים להאיץ בחזרתו למגרש.


מימר. הקבוצה לא הייתה רעבה מספיק? (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, במהלך היום תודיע הנהלת הקבוצה על העונש שיספוג החלוץ מאמון קשוע, שעמד אתמול בפני ועדת משמעת לאחר שהחליט להפסיק להגיע לאימונים ולמשחקים. בכל מקרה, קשוע נחוש בדעתו לעזוב מיידית את מחזיקת הגביע היוצאת ואף הבהיר זאת לראשיה. מאידך, בחיפה ממשיכים בחיפושים אחר שחקני חיזוק ובין המועמדים נמצאים חנן ממן ועדן בן בסט, כשבסביבתו של האחרון הבהירו כי בשלב זה מעדיף בן בסט למצות את החוזה בבירת הנגב וכלל לא חושב על חזרה למועדון מהכרמל. 

במקביל, החלוץ סרגיו האנקה מועמד להגיע להפועל חיפה, כך על פי הפרסומים ברומניה. האנקה בן ה-26 משחק בדינמו בוקרשט, אבל מעוניין לעזוב את הקבוצה במועד ההעברות הקרוב בחודש ינואר ואחת האופציות זה לעבור לישראל, כאשר הבלם גבריאל תמאש המליץ לחלוץ להצטרף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי