סטיבן ג'רארד: "פרננדו טורס שבר את הלב שלי"

אגדת ליברפול התראיין לפודקאסט של פאולר ושיתף עד כמה התאכזב מעזיבתו של הספרדי לצ'לסי: "עשיתי הכל כדי שזה לא יקרה ושוחחתי אפילו עם סוכנו. יחד איתו הצגתי את הכדורגל הטוב בקריירה". וגם: ההשוואה לסוארס

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

סטיבן ג'רארד ופרננדו טורס אמנם לא הצליחו לזכות בתואר בתקופתם המשותפת בליברפול, אך אין ספק ששיתוף הפעולה ביניהם היה קטלני בעונת 2007/08 הם הביסו 1:4 את מנצ'סטר יונייטד בליגה וכעבור שנה ריסקו 0:4 את ריאל מדריד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. הקפטן האגדי של ליברפול התראיין לפודקאסט "האדומים" של רובי פאולר וסיפר עד כמה ההחלטה של החלוץ הספרדי לעבור לצ'לסי בחורף 2011 הייתה קשה עבורו.

"לא שיחקתי עם טורס מספיק זמן, כי הוא עזב לצ'לסי וזה שבר ליבי", אמר הקפטן ג'רארד. "הרגשתי רע, רע מאוד. עבדנו קשה מאוד, התקרבנו לאט לאט לזכות בתארים. הרגשתי שאנחנו עושים צעדים גדולים לקראת זה, ואז, ברגע אחד מרכזי עבור הקבוצה – שחקן נהדר עוזב. לוקח זמן להתאושש מדבר כזה".

האנגלי עשה כל שביכולתו למנוע מזה לקרות. "אמרתי לטורס הכל, ניסיתי לגרום לו להישאר, שוחחתי גם עם הסוכן שלו אך הם קיבלו החלטה וזה לא היה בידיים שלי, אין מה לעשות".

מעבר לכך, הקשר, כך הוא משוכנע, היה בכושר הטוב בקריירה שלו דאז. "עם טורס כבשתי הרבה שערים. הייתי בשיא והרגשתי מצוין. אני מבין שאצל כל אחד זה שונה. יש אנשים חלומות שונים ודרכים שונות ואל כולם מקומיים, חבר'ה שאוהבים את המועדון".

"אל ניניו" עצמו כבש 81 שערים ב-142 משחקים בליברפול. בבלוז, מנגד, הוא לא הצליח לשחזר את אותה היכולת על אף שזכה בליגת האלופות בפעם היחידה בקריירה שלו (2012) וכן בליגה האירופית. מי שהחליפו היה לואיס סוארס, שבעונתו האחרונה במועדון כמעט זכה עם הקבוצה באליפות היסטורית. ג'רארד אמר: "פגשתי את שניהם ברגע מושלם, כנראה קצת יותר עם טורס. אם תשאל אותי מי שחקן טוב יותר על בסיס יומי, יציב, הייתי אומר שסוארס – הוא חיה. אבל השנים הכי טובות שלי היו עם טורס, כך הרגשתי".

ג'רארד עם סוארס. "הוא מפלצת" | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי