ישראל תפגוש את פולין בטדי, תארח גם בסמי עופר ובטרנר

איצטדיון טוטו-טרנר. ההתרגשות בשיאה
אצטדיון טוטו-טרנר | ירון אלפי

החבורה של אנדי הרצוג תפתח את קמפיין מוקדמות היורו בסמי עופר, תמשיך לטוטו-טרנר ותסיים בבירה. משה זוארץ: "השקענו מחשבה רבה בבחירת האצטדיונים"

(גודל טקסט)

הערב (חמישי) הודיעה ההתאחדות לכדורגל על האצטדיונים בהם נבחרת ישראל תארח את משחקיה במוקדמות יורו 2020 בבית הכולל את פולין, אוסטריה, סלובניה, מקדוניה ולטביה.

החבורה של אנדי הרצוג תחל את דרכה מול סלובניה ואוסטריה באצטדיון סמי עופר, בהמשך היא תארח את מקדוניה ולטביה באצטדיון טוטו-טרנר ולסיום פולין החזקה ורוברט לבנדובסקי יגיעו לאצטדיון טדי.

משה זוארץ יו"ר ההתאחדות הסביר: "השקענו מחשבה רבה בבחירת האצטדיונים מתוך רצון שהנבחרת תזכה לתנאים המקצועיים הטובים והמתאימים ביותר וכדי לאפשר לאוהדים הנמצאים בכל מקום במדינה ליהנות מהנבחרת ולתמוך בה. אני מאמין כי התקדמות הנבחרת, שהחלה בקמפיין ליגת האומות, תימשך ואהבת הקהל והנכונות שלו להיות עם הנבחרת מחייבת אותנו לבחור באצטדיונים בעלי התכולה הגדולה ביותר.

"הצוות המקצועי היה שותף להחלטה כמובן ואין לי ספק שאם הדברים יעבדו טוב על כר הדשא החגיגה ביציעים תהיה מושלמת. בימים הקרובים נסיים את העבודה על מחירי המנויים והכרטיסים למשחקי הנבחרת וגם בהיבט הזה נצא עם בשורה אמיתית. היה חשוב לנו שהנבחרת תגיע לכל מקום מרכזי בארץ, ודאי לבירתנו ירושלים, ונמצא גם את תמהיל המחירים הנכון שיאפשר לכמה שיותר אוהדים ואוהדות לשמור אמונים לנבחרת הלאומית".


"אם הדברים יעבדו טוב על כר הדשא החגיגה ביציעים תהיה מושלמת". נבחרת ישראל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי