ניקו קובאץ': "השופט לא היה צריך לאשר את השער"

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Gettyimages

מאמן באיירן מינכן אחרי התיקו המטורף 3:3 נגד אייאקס במחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות: "היה משחק מדהים אבל השער של טליאפיקו בסיום היה מנבדל ברור"‎. לבנדובסקי ששבר שיא: "אוננה עשה עבודה טובה"

(גודל טקסט)
התיקו 3:3 בין אייאקס לבאיירן מינכן היה אחד המשחקים הכי טובים במחזור הנעילה של שלב הבתים בליגת האלופות. ההולנדים הוכיחו שוב שהבווארים שבירים, והם יכולים לבוא בטענות רק לעצמם אחרי שהובילו עד לדקה ה-82 בתוצאה 1:2. ה"בילד" הדגיש דווקא את בעיטת הקונג פו שנעץ תומאס מולר בארגנטיני ניקולאס טליאפיקו שכבש את השוויון בדקה ה-95. קרל היינץ רומניגה לחש לנשיא באיירן: "זה אדום ברור". מולר שהורחק רשם את ההופעה ה-105 שלו במפעל, ואף שחקן של באיירן לא לקח חלק ביותר משחקים ממנו בליגת האלופות. 


העיתון כתב: "משחק ענק על המקום הראשון, באיירן שיחקה מטורף, זה היה משחק כמו רכבת הרים". באיירן הובילה 0:1, עשתה מהפך אחרי שפיגרה 2:1 ועדיין השער של קינגסלי קומאן שהעלה אותה ל-2:3 לא הספיק כדי לנצח. רוברט לבנדובסקי כבש את שערו ה-20 ב-21 המשחקים האחרונים באירופה, שזה המאזן הכי טוב ביבשת בשלב הבתים. זה שיא לשחקן של קבוצה גרמנית באירופה והוא השווה שיא שלו מעונת 2015/16 ושל רוי מקאיי ב-2004/5.



10 – For the first time in 10 years, @FCBayernEN remain undefeated in a @ChampionsLeague group phase, the last time being in 2008/09 under @J_Klinsmann. Unbeaten. #AJAFCB

— OptaFranz (@OptaFranz) December 12, 2018



חסן סליחמידז'יץ' המנהל הספורטיבי של אלופת גרמניה הודה: "לא הצלחנו לשחק טוב ולהעביר כמה מסירות רצופות". ניקו קובאץ' לעומתו טען: "אני דווקא מרוצה. זה היה משחק מדהים ושתי הקבוצות שיחקו כדורגל מצויין, אבל השוויון של אייאקס היה מנבדל ברור והשופט קלמנט טורפין לא היה צריך לאשר אותו. היה לו שיפוט טוב חוץ מהטעות הזאת כך שאני לא יכול לבוא יותר מדי בטענות. אני מסכים ששתי ההרחקות היו נכונות, וגם שתי בעיטות הפנדל".


רוברט לבנדובסקי, שסיים את הבית המוקדם עם שמונה שערים דווקא לא היה מרוצה: "נכון שזה היה משחק התקפי מאוד, אבל לא הראנו משחק מספיק טוב ולא החזקנו הרבה בכדור. אייאקס שלטה יותר והשוער שלהם אוננה עשה עבודה טובה. יש לנו הרבה יותר פוטנציאל מהמשחק שהצגנו". מאמן אייאקס אריק טן האג היה מאוכזב מהתוצאה, אבל הוסיף: "אנחנו עולים לשמינית הגמר עם הרבה ביטחון ביכולת שלנו".


רוברט לבנדובסקי. כבש את שערו ה-20 ב-21 המשחקים האחרונים באירופה. (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי