"לוקה דין הוכיח שהוא לא רק שחקן מצוין אלא גם אישיות"

לוקה דין
לוקה דין | Gettyimages

‎מנג'ר אברטון מרקו סילבה, שיבח את המגן שכבש בבעיטה חופשית עמוק בתוך תוספת הזמן: "רגע פנטסטי עבורו". מנגד מאמן ווטפורד חאבי גרסיה: מעדיף לא להגיב על מה שקרה, עם טכנולוגיית ה-VAR התוצאה הייתה אחרת.

(גודל טקסט)
ב"דיילי מייל" נכתב הבוקר על התיקו 2:2 אתמול (שני) בין אברטון לווטפורד: "הצרעות נראו כמו קבוצה שהפסידה בגמר הגביע. אחד השחקנים שכב על הקרקע, השני הסתיר פניו והמנג'ר ירד מכר הדשא מניד בראשו כלא מאמין למה שראה. ווטפורד לקחה נקודה בלבד אחרי שכבר ציפתה לשלוש, עד שער השוויון של הטופיס בדקה ה-96 ואפשר היה לראות אצל כולם כמה זה כואב".


הצרעות לא ניצחו משחק שישי ברציפות בפרמיירליג ואמש היו בטוחים שהם עומדים לעשות את זה, אבל לוקה דין מגן ברצלונה לשעבר, הבקיע בבעיטה חופשית את שערו בטיימינג מושלם ומנע אי נעימות מהמנג'ר של אברטון מרקו סילבה, שאימן בעבר את ווטפורד. הטופיס כבר הרגישו מה זה לספוג בדקה ה-96 כשהפסידו באותה דקה בדרבי לליברפול 1:0. רישרליסון, שנמכר בקיץ מווטפורד לאברטון ב-35 עד 50 מיליון ליש"ט (בהתאם לסעיפים משתנים), הפך לשחקן הרביעי בפרמיירליג שכבש במדי ווטפורד ונגדה.


העיתון טוען שהתיקו לא ממש הגיע לאברטון והצרעות חשפו את המנג'ר שלהם לשעבר בחולשתו ובאו להראות מי כאן הבוס כשכמעט ניצחו. המאמן חאבי גרסיה אמר בסיום: "היה קשה לקבל את השוויון שנייה לפני הסיום. פספסנו הזדמנות מצויינת לנצח, אך אני צריך לנסות להנות מההופעה שלנו". אוהדי ווטפורד הגיעו מצויידים בשלטים וכרזות נגד מאמנם לשעבר מרקו סילבה שעזב בטריקת דלת, וברור שזה היה המשחק האחרון שהפורטוגלי היה רוצה להפסיד בו.



4 – Richarlison becomes the 4th different player to both score a Premier League goal both for and against Watford, after Ashley Young, Heidar Helguson and Daryl Janmaat. Haunt. #EVEWATpic.twitter.com/yPBa1EM1b0

— OptaJoe (@OptaJoe) 10 בדצמבר 2018





למאמן אברטון היו רק מילים טובות על לוקה דין, שנאלץ לעזוב את ברצלונה. מרקו סילבה: "זה היה רגע פנטסטי עבור דין. הוא לא רק הראה את האיכויות שלו, אלא גם את האישיות שלו כשחקן כאשר הוא החליט לבעוט את הכדור המכריע הזה. אני חושב שכולם חשבו שגילפי סיגורדסון (שהחמיץ פנדל) יבעט, אבל זו הייתה החלטה טובה של לוקה שבעט ברגל ימין. לא אהבתי את המחצית השנייה ואמרתי את זה לשחקנים שלי, היינו צריכים להראות יותר את היכולות שלנו, לא יכול להיות שנספוג שני שערים בשלוש דקות (63 ואח"כ 65)".


בווטפורד טענו שהשער הראשון של רישרליסון לא היה צריך להיות מאושר לאחר שהמהלך החל כאשר תיאו וולקוט היה בעמדת נבדל. מנג'ר ווטפורד חאבי גרסיה: "אני מעדיף לא להגיב על מה שקרה, אבל אם טכנולוגיית ה-VAR היתה קיימת בפרמיירליג, התוצאה היתה אחרת".



לוקה דין כובש בדקה ה-96 את השוויון של אברטון. (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי