צפו בתקציר: בולוניה הביסה 0:3 את קרוטונה בגביע האיטלקי

בולוניה
בולוניה | Gettyimages

צמד של אורסוליני (40, 67) בתוספת שער של פלצ'יני (56) נתן לקבוצה מהליגה הבכירה ניצחון קל על היריבה מסרייה B והעלה אותה לשמינית הגמר נגד יובנטוס. בנבנטו ניצחה 0:1 את צ'יטדלה, 1:2 לסמפדוריה על ספאל

(גודל טקסט)

בעוד בליגות השונות ברחבי אירופה מתנהל מחזור אמצע השבוע, באיטליה התחיל היום (שלישי) שלב 32 הגדולות של הגביע האיטלקי. במשחק המוקדם מתוך שלושה משחקים ניצחה בנבנטו את צ'יטדלה 0:1. בולוניה פגשה את קרוטונה והביסה אותה 0:3. סמפדוריה ניצחה את ספאל 1:2.

בולוניה – קרוטונה 0:3
הקבוצה מסרייה A לא התקשתה מול האורחת, ששיחקה בליגה האיטלקית הראשונה בעונה שעברה אבל נשרה לליגת המשנה. אגב, בשני המשחקים ביניהן בליגה ניצחה דווקא קרוטונה. הפעם, ריקרדו אורסוליני הצעיר העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-40. דייגו פלצ'ינלי הכפיל (56) ובדקה ה-67 שוב אורסוליני עלה על הלוח, הפעם כשספק בעט לשער-ספק ניסה להבקיע והכדור חדר לשער. בולוניה רשמה ניצחון קל והעפלה לשמינית הגמר, שם מחכה לה יובנטוס.

בנבנטו – צ'יטדלה 0:1
האורחת היתה הסינדרלה של הגביע בעונה שעברה, מדיחה קבוצות סרייה A כמו בולוניה וספאל ונעצרת רק ב-4:1 ללאציו בשמינית הגמר. השנה, למרות שכבר עברה קבוצה אחת מהליגה הבכירה (0:3 מרשים בחוץ על אמפולי בשלב הקודם), היא לא הצליחה לעבור את בנבנטו החזקה. פיליפו בנדינלי הבקיעה לזכות המארחת בדקה ה-77 והעלה אותה לשמינית הגמר, שם היא תפגוש את אינטר שעלתה אוטומטית.

שחקני בנבנטו חוגגים. אינטר מחכה בשלב הבא (Gettyimages)
שחקני בנבנטו חוגגים. אינטר מחכה בשלב הבא (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי