צפו בתקציר: באיירן חזרה לנצח בליגה, דורטמונד המשיכה בשלה

גנאברי
גנאברי | Gettyimages

צמד של סרג' גנאברי נגד ורדר ברמן הוביל את הבווארים לניצחון ליגה ראשון אחרי שלושה משחקים. השוורצגלבן גברו 0:2 על פרייבורג מפנדל מוצלח של רויס ועוד שער של אלקסר שעלה מהספסל וכבש את שערו העשירי העונה

(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בליגה הגרמנית נערך הערב (שבת) כשבמוקד האלופה באיירן מינכן חזרה לנצח בבונדסליגה אחרי שלושה משחקים עם 1:2 על ורדר ברמן, ובורוסיה דורטמונד המשיכה בשלה עם 0:2 ביתי על פרייבורג.


ורדר ברמן – באיירן מינכן 2:1 (צפו בתקציר)

בהמשך ל-1:5 המרשים על בנפיקה ליסבון בליגת האלופות, הבווארים חזרו לנצח אחרי שלושה משחקי ליגה על חשבון ברמן המתדרדרת שרשמה ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, שלושה מתוכם הפסדים. סרג' גנבארי לא עשה סנטימנטים לאקסית וכבש בדקה ה-20, אך יויה אוסאקו השווה (33) והוריד את הקבוצות למחצית ב-1:1. בסופו של דבר המילה האחרונה הייתה של גנאברי, שהשלים צמד בדקה ה-50 והעניק 1:2 חשוב לבאיירן שנשמר עד הסיום.

בורוסיה דורטמונד – פרייבורג 0:2 (צפו בתקציר)

אחרי התיקו המפתיע נגד קלאב ברוז' בליגת האלופות, מוליכת הטבלה המשיכה בשלה בליגה עם ניצחון רביעי ברציפות על חשבון פרייבורג, שלא ניצחה בשבעה משמונת המשחקים האחרונים שלה בבונדסליגה. מרקו רויס כבש את ה-0:1 בדקה ה-40 מהנקודה הלבנה ודקה בתוך תוספת הזמן פאקו אלקסר שנכנס מוקדם יותר כמחליף המשיך ביכולת הנהדרת וכבש את השני מבישול של לוקאש פישצ'ק. שער ליגה עשירי לחלוץ הספרדי, שעלה לראש טבלת הכובשים בבונדסליגה.
 



דורטמונד חוגגת. מוליכת הטבלה ממשיכה בשלה (Gettyimages)


תוצאות נוספות

האנובר – הרטה ברלין 2:0

(ג'ורדן טורונאריגה 44, ודאד איבישביץ' 73)

שטוטגרט – אאוגסבורג 0:1

(אנסטסיוס דוניס 39)


הופניים – שאלקה 1:1
(להופניים: אנדריי קרמאריץ' 59, לשאלקה: נאביל בנטאלב 73)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי