ההפתעה של סיבוב ח': בית"ר ת"א/בת ים הדיחה את ק"ש מהגביע

אסף הרשקו, יניב מזרחי, עומר יצחקי | אודי ציטיאט

יניב מזרחי ואייל חן העלו את החבורה של נוסבאום לשמינית הגמר עם ניצחון 0:2 על הצפוניים. בנוסף, כפר שלם גברה בקלות 1:3 על א.ס אשדוד, שפונגין כבש ובישל, סיידר וחאג' הוסיפו וראלי צימק

(גודל טקסט)

מלבד הקרב המרתק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב והמפגש בין הפועל עכו לבית"ר ירושלים, שני משחקים נוספים נערכו הערב (ראשון) בסיבוב ח' של גביע המדינה ובאחד מהם נרשמה הפתעה גדולה: בית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית הדיחה את הפועל קריית שמונה עם ניצחון ביתי 0:1. במקביל, הפועל כפר שלם גברה 1:3 על א.ס אשדוד מליגה א'.

בית"ר ת"א/בת ים – הפועל ק"ש 0:2

דווקא אחרי הניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד בליגה, הקבוצה של קובי רפואה סיימה את דרכה בגביע עוד לפני שמינית הגמר כשנכנעה לחבורה של עמיר נוסבאום. ייתכן שהימים ללא פעילות בשל מכת הקורונה גבו מחיר של עייפות מהצפוניים, אך בכל מקרה צריך לתת הקרדיט למארחת שגם רושמת עונה טובה בליגה הלאומית ועוד עשויה לעלות בסיום העונה. יניב מזרחי מצא את הרשת ראשון בדקה ה-63 וכבש מהנקודה הלבנה, אייל חן הכריע את ההתמודדות בתוספת הזמן.

הפועל כפר שלם – א.ס אשדוד 1:3

על אף שהקבוצות משחקות אחת בליגה מעל השנייה, על הנייר הפער לא היה כל כך גדול שכן המארחת נועלת את טבלת הליגה הלאומית בעוד יריבתה מוליכה את ליגה א'. אלא שעל המגרש הבדלי הרמות לגמרי באו לידי ביטוי וכפר שלם הבטיחה את מקומה בין 16 האחרונות. כבר בדקה הרביעית יאיר שפונגין ניצל הרחקה רעה של הגנת אשדוד והעלה את קבוצתו ליתרון. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, אליאור סיידר כבש את השני בזכות בישול גדול של שפונגין. בדקה ה-46 איאד חאג' הבקיע את השלישי של כפר שלם ובדקה ה-79, עוז ראלי בפצצה ממרחק לחיבורים צימק עבור הדרומיים.

יניב מזרחי חוגג | אודי ציטיאט
ההפתעה של סיבוב ח'. בית"ר ת"א חוגגת | אודי ציטיאט
אייל חן חוגג | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי