במכבי חיפה אישרו: ווקאנוביץ' ולואיז מועמדים להצטרף

אלכסה ווקאנוביץ'
אלכסה ווקאנוביץ' | מסך

מלך שערי הליגה הסרבית עשוי להגיע בינואר (צפו בביצועיו), גם חלוץ פאסוס די פריירה הוזכר, אך פנייה רשמית לשניים טרם נעשתה. סגל כמעט מלא יעמוד לרשותו של גוטמן, שעדיין לא החליט באיזה מערך לעלות בדרבי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תשוב היום (רביעי) לאימונים לאחר יום מנוחה ותגביר את ההכנות לקראת הדרבי הגדול מול הפועל חיפה (שבת ב-21:00). אחרי השליטה האדומה בעיר בעונה שעברה שבאה לידי ביטוי בליגה ובגביע, הירוקים מודעים לחשיבות המשחק ומייחלים לצאת עם ניצחון יוקרתי.

מלבד גל אלברמן הפצוע שייעדר תקופה ממושכת, סגל מלא יעמוד לרשותו של אלי גוטמן. המאמן טרם תרגל את ההרכב שצפוי לפתוח וההתלבטות היא האם להמשיך במערך שניצח את הפועל חדרה או לעלות עם שלושה בלמים. גוטמן, שיוצג היום במסיבת עיתונאים ראשונה כמאמן מכבי חיפה, הבהיר לשחקניו מהרגע שהגיע שהם יצטרכו לדעת לשחק בשתי שיטות מאחר והוא מאמין בהחלפה ובהתאמות תוך כדי תנועה.

בתוך כך, בכרמל כבר חושבים על חיזוק להמשך העונה הזו ולעונה הבאה. הירוקים בוחנים אופציה להתחזק בשחקן התקפה כאשר אחד השמות שעלו הוא אלכסה ווקאנוביץ' בן ה-26 שמוביל את טבלת הכובשים בליגה הסרבית עם 11 שערים ב-17 מחזורים.


ארבעה שערים בתשעה משחקים העונה. לואיז פליפיה

חלוץ נפרדאק יסיים את חוזהו בחודש ינואר הקרוב ולא מן הנמנע שהוא יעשה את הדרך לישראל כבר בחודש ינואר. שם נוסף שעלה הוא לואיז פליפה בן ה-25 שמשחק בפאסוס די פריירה בליגה השנייה בפורטוגל ובעבר היה גם באשטוריל מהליגה הבכירה. השניים טרם קיבלו פנייה רשמית, אך בכרמל אישרו כי הם נמצאים ברשימת המועמדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי