מיכה והרשקוביץ כבשו בדרבי הישראלי, שער בכורה לגיא אסולין

אקס מכבי ת"א מצא את הרשת בבעיטה אדירה מ-18 מטר, החלוץ איזן אחרי הדיפה רעה של צור ואנורתוזיס ניצחה ברבע גמר הגביע 1:2 משער עצמי בדקה ה-90. וגם: שער בכורה לקשר בליגה הרביעית באיטליה

(גודל טקסט)

רבע גמר הגביע בקפריסין יצא היום (רביעי) לדרך עם שני משחקים מסקרנים. במשחק המוקדם, דור מיכה ואנורתוזיס פמאגוסטה התארחו אצל קרמיוטיסה וניצחו 1:2 משער בדקה ה-90 כשעל שניים משלושת השערים במשחק חתומים הישראלים.

לאחר מכן, אפואל ניקוסיה ובן שהר פגשו בדרבי את אומוניה ניקוסיה והקבוצות נפרדו ב-1:1, כאשר בן שהר רק עלה מהספסל בדקה ה-84 ולא הספיק להבקיע, אבל כן לספוג כרטיס צהוב.

עוד היום, גיא אסולין כבש שער בכורה בקרמה מהליגה הרביעית באיטליה וגם בישל בהופעתו השלישית בקבוצה. אסולין כבש בדקה ה-62 את השער השלישי של קרמה ובישל את השער הראשון בניצחון 1:3 על נובה גיוסאנו.

גם בגביע ההונגרי היה נציג הישראלי וזהו ניר ברדע, ששיחק 120 דקות ולא הצליח לסייע להונבד להימנע מהפסד 2:1 לזלאגרסגי בתום 120 דקות וכך הסתיימה דרכו של הבלם וקבוצתו בשלב שמינית הגמר.

קרמיוטיסה – אנורתוזיס פמאגוסטה 2:1

מיכה פתח בהרכב למפגש הראשון מבין שניים בין הקבוצות ובדקה ה-20 גם העלה את קבוצתו ליתרון במשחק, זאת לאחר שמצא את הרשת בבעיטה חזקה מ-18 מטרים. לצד אקס מכבי תל אביב, גם השוער אסף צור עלה בין הקורות של אנורתוזיס ובדקה ה-61 הוא סיפק הדיפה לא טובה ואפשר לעדן הרשקוביץ לאזן ל-1:1 במשחק. בדקה ה-90 קרמיוטיסה חוותה רגע גדול של חוסר מזל, כאשר מריוס סטיליאנו כבש שער עצמי והכריע את המשחק. ירין פרץ לא נכלל בסגל המארחת.

דור מיכה
מיכה. שער נהדר מחוץ לרחבה | אנורתוסיס פמגוסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי