בת הזוג של איזה שחקן מכבי חיפה הפכה לבסטי החדשה של נטע אלחמיסטר?

נטע אלחמיסטר ושירה מורג
נטע אלחמיסטר ושירה מורג | אינסטגרם

זוגתו הכוכבת של רמי גרשון אמנם רחוקה מהחברות בראשון לציון, אבל החיבור עם שירה מורג, בת הזוג של עומרי גלזר, הפך להיות בלתי נפרד

(גודל טקסט)

האישה והתופעה, נטע אלחמיסטר, כבר מזמן התאקלמה לחיים החיפאים שלה ממרומי המגדלים שמשקיפים על סמי עופר, מאז שהיא וארוסה, רמי גרשון, עברו לשם בשנה שעברה. בעוד היא מתכננת חתונה לצידה של אירית רחמים, וחולשת על המדינה ועל העולם כולו עם שלל קמפיינים ועבודות דוגמנות, מנהלת עסק של בגדי ים, הדוגמנית בת ה-24 תמיד מוצאת זמן לשני דברים לא פחות חשובים: שמירה על הגזרה ע"י אימונים יום יומיים וכמובן, זמן איכות עם חברות.


כשהיא רחוקה מהחברות הראשל"ציות מהבית, נטע התחברה באופן די טבעי, עם כאלו שמבינות לליבה וגם הן נשים של כדורגלנים חיפאים אחרים. תשאלו את שירה מורג, בת הזוג של השוער הצעיר של חיפה, עומרי גלזר, שלאחרונה צמודה חזק לאלחמיסטר.


עוד לא בת 23, מורג מנהלת בלוג אופנה ובעצמה מחזיקה בחשבון אינסטגרם מרשים ומושקע שמצליח להעביר בן רגע את אהבתה לאופנה ואת העובדה שהיא יכולה בכיף לחבור לבסטי החדשה בצילומים של הקולקציה הבאה של bananhot.


בערך באותו הגיל ולשניהם בני זוג כדורגלנים ירוקים, החיבור בין השתיים מגניב אותנו עד מאד והכי שמחנו לראות כי השתיים מנצלות את הפגרה לדאבל דייט. ביום שני האחרון, נטע את רמי ושירה את עומרי יצאו למסעדת "מריפוסה" שבקיסריה ובילו ערב הכלל חברה טובה, אלכוהול ואוכל טעים טעים… ככה שגם הזוג הצעיר של חיפה יפזז ברחבת הריקודים בחתונה הכי נוצצת שידע הכדורגל הישראלי נכון לקיץ 2019. תתכוננו. 






 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Let's go to the beach

A post shared by __SHIRAMORAG__ (@shiramorag) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי