לוהטת: 1:5 לבאיירן על קלן, צמדים לגנאברי ולבנדובסקי

אחרי המופע נגד לאציו, אלופת אירופה שוב כיכבה ודרסה את קלן. החלוץ הגיע ל-32 שערים בכל המסגרות, מולר החלים מקורונה ובישל אחרי דקה. בשבת הבאה: הקלאסיקר נגד דורטמונד

(גודל טקסט)

שני משחקי ליגה ללא ניצחון הם יותר מדי עבור באיירן מינכן. הטרבליסטית הגאה, שהביסה 1:4 את לאציו באמצע השבוע בליגת האלופות, אגרה הרבה עצבים והביסה הערב (שבת) 1:5 את קלן ולפחות זמנית פתחה פער של חמש נקודות על לייפציג שתפגוש ב-19:30 את בורוסיה מנשנגלדבאך למשחק קשה. אנשי השעה, כמו תמיד, היו רוברט לבנדובסקי שכבש צמד ותומאס מולר ששב לשחק.

האלופה עדיין בהרכב חסר מאוד. מי ששוב קיבל את האשראי היה ג'מאל מוסיאלה בזמן שההפתעה הגיעה מצד שמאל שם שיחק אריק צ'ופו-מוטינג. בדקה ה-18 החלוץ הצדיק את שילובו בהרכב כאשר נגח נהדר לרשת אחרי בישול של לאון גורצקה והיה זה שער הליגה הראשון שלו במועדון. הגרמני בישל שוב, בדקה ה-33, הפעם לרוברט לבנדובסקי שהחל את המהלך עם מסירת עקב. כמובן שהפולני לא אמר את המילה האחרונה.

בדקה ה-49 המשחק התעורר כאשר אליאס סחירי כבש בהקפצה נהדרת מעל מנואל נוייר והוכיח שלבווארים יש עדיין בעיות בהגנה. זה היה השער ה-32 העונה שבאיירן ספגה בליגה במשחקה ה-23 בלבד. ג'רום בואטנג ואלפונסו דייויס טעו לא הבינו אחד את השני.

אריק צ'ופו-מוטינג | KERSTIN JOENSSON/AFP via Getty Images
סחירי כובש מול נוייר. ההגנה עדיין חורקת | Sven Hoppe/picture alliance via Getty Images

המתח לא נשמר זמן רב. בדקה ה-65 לבנדובסקי השלים צמד אחרי בישול של לא אחר מאשר תומאס מולר שחזר לשחק והיה צריך דקה אחת כדי לבשל במסירת עומק אופיינית. מולר, כזכור, אובחן כחיובי לקורונה רגע לפני גמר גביע העולם למועדונים נגד טיגרס ונעדר מארבעת המשחקים האחרונים. ובחזרה ללבנדובסקי: לפולני יש כבר 28 שערי ליגה ב-22 משחקים ו-34 בכל המסגרות.

לא רק לבנדובסקי כבש פעמיים. סרג' גנאברי שנעדר לאחרונה בשל פציעה, עלה מהספסל גם כן והספיק לכבוש צמד. בדקה ה-82 הוא נהנה מבישול של מחליף אחר, לוקאס הרננדס וכעבור ארבע דקות גורצקה רשם את הבישול השלישי שלו במשחק. אין ספק שזו הייתה הפגנת כוח של האלופה בדיוק בזמן. ביום שבת תתארח באיירן אצל בורוסיה דורטמונד לקלאסיקר הלוהט.

רוברט לבנדובסקי | Adam Pretty/Getty Images
רוברט לבנדובסקי, לירוי סאנה, תומאס מולר | KERSTIN JOENSSON/AFP via Getty Images
סרג' גנאברי | TOBIAS SCHWARZ/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי