מרציאנו והיברניאן הפסידו במפתיע, דסה חזר לנצח בהולנד

אופיר מרציאנו | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

שוער נבחרת ישראל שיחק בין הקורות בהפסד 2:0 למאת'רוול, תקופה מצוינת של קבוצתו נקטעה. המגן הציג יכולת טובה ב-1:4 של ויטסה על ונלו. ג'אן רשם 18 דקות בהפסד 3:0 של פאסוס

(גודל טקסט)

אופיר מרציאנו רושם עונה מצוינת יחד עם קבוצתו היברניאן, שמדורגת כרגע במקום השלישי בטבלת הליגה הסקוטית. אמנם במרחק עצום מריינג'רס שבפסגה (30 נקודות הפרש), אך זו ללא ספק עונה מוצלחת. הערב (שבת) שוער נבחרת ישראל וקבוצתו ספגו הפסד ראשון אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כאשר נכנעו 2:0 למאת'רוול. מרציאנו ספג אחרי ששמר על שער שני בשני המשחקים האחרונים, ובמחזור הבא מחכה לו מפגש מול גיא מלמד וסט. ג'ונסטון.

בהולנד, אלי דסה ו-ויטסה הצליחו לקטוע רצף של שלושה הפסדים עם 1:4 משכנע נגד ונלו. מגן נבחרת ישראל רשם 90 דקות מוצלחות, היה מעורב ברוב המהלכים במשחק. קבוצתו רחוקה חמש נקודות בלבד מפ.ס.וו של ערן זהבי, אך גם 11 נקודות מאייאקס המוליכה.

צפו בתקציר הניצחון של אלי דסה

בפורטוגל, דור ג'אן, שאיבד את מקומו בהרכב אחרי הפציעה הארוכה, רשם 18 דקות במדי פאסוס. לצערו של החלוץ, הוא נכנס לכר הדשא כאשר קבוצתו הייתה בפיגור 3:0 נגד סנטה קלארה והמשחק נגמר כך. כעת, הוא מדורג עם קבוצתו במקום החמישי בליגה.

אלי דסה | ANP Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי