מרקו אסנסיו: "לא מצופה ממני להוביל את ריאל מדריד לבד"

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | Gettyimages

כוכב הבלאנקוס בן ה-22 התייחס למעמדו בקבוצה: "יש שחקנים מנוסים ממני במועדון", לביקורות נגדו ונגד קבוצתו: "כשדברים משתבשים אתה הכי גרוע שיש, זו עיתונות" ופיטוריו של לופטגי: "הכדורגל היה לא הוגן כלפיו"

(גודל טקסט)

לא מעט ציפיות היו לאוהדי ריאל מדריד וחובבי הענף כולו בתחילת העונה ממרקו אסנסיו. אחרי שתי עונות נהדרות מבחינתו בהן לקח חלק באליפות ושתי אליפויות אירופה בעיקר כמחליף, העונה סומן הספרדי בן ה-22 כמי שיוביל את אלופת אירופה וינסה למלא חלק מהחלל ההתקפי העצום שהשאיר רונאלדו עם עזיבתו ליובנטוס.

אלא שכחלק מפתיחת העונה הרעועה, שהובילה לפיטוריו של ז'ולן לופטגי ומינויו הערב (שלישי) של מחליפו סנטיאגו סולארי למאמן קבוע, התראיין אסנסיו לכלי התקשורת בספרד בה סיפר על השינוי בעמדת המאמן, יכולת הקבוצה מתחילת העונה ומעמדו האישי.

תחילה התייחס לביקורות כנגדו ונגד הקבוצה: "כשהדברים הולכים טוב, מציגים אותך כטוב ביותר, וכשהם משתבשים, אתה הכי גרוע שיש. יש כמה ביקורות שאינן הוגנות אבל אנחנו יודעים כיצד העיתונות עובדת כאן. אני לא מייחס לכך הרבה חשיבות ומתמקד בעבודה שלי".

פיטוריו של ז'ולן לופטגי: "הכדורגל היה קצת לא הוגן עם ז'ולן. באותם רגעי מפתח, אני חושב שלא היה לנו את המזל להצליח. אני לא יודע איך לקרוא לזה, זה מצב מאוד מסובך, לא רק בשבילו, אלא גם עבור צוות האימון שלו, אשר נתן תמיד את המקסימום. אין מה לעשות ובריאל מדריד צריך להצליח באופן מיידי ולו זה לא הסתדר. אני בטוח שהוא יצליח בהמשך הקריירה".


"הכדורגל היה לא הוגן כלפיו" אסנסיו על לופטגי (AFP)

על השיפור בתוצאות תחת סולארי: "התוצאות השתפרו, זה הכדורגל. הוא המאמן שלנו עכשיו ואנחנו צריכים להלחם עבורו, צרייכם להיות חזקים כמו תמיד".

על מאמנו בנבחרת ספרד לואיס אנריקה: "לואיס אנריקה מההתחלה נתן לי הרבה ביטחון, הוא נותן לי הרבה עצות וזה חשוב עבור שחקן".


מעמדו ותפקודו האישי בקבוצה
: "גם במשבר, לא אני זה שצריך להוציא את הקבוצה מהבוץ. יש לנו בקבוצה שחקנים יותר מנוסים ממני שיש להם מעמד גבוה משלי במועדון. בתחילת העונה אצל לופטגי שחקתי הרבה ועכשיו אני פחות בולט, אך את ההערכות אני אעשה בסיום העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי