בכר החמיא למאבוקה ודוניו, רפואה: "יש לי היסטוריה עם השופט הזה"

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-2:4 על ק"ש: "בפלייאוף הקהל ידחוף אותנו עוד יותר". מאמן הצפוניים על בר נתן: "למכבי ת"א הוא נתן נגדנו פנדל בדקה ה-98". לביא: "רוצים אליפות", וגם: הצעקות של חזיזה מהיציע

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חגגה הערב (שבת) ניצחון ליגה שלישי ברציפות, כאשר רשמה 2:4 מצוין על קריית שמונה והגדילה זמנית את הפער בפסגה ממכבי תל אביב לחמש נקודות. מנגד, הצפוניים הפסידו בפעם השנייה ברציפות והסתבכו במאבקים על הפלייאוף העליון.

צפו בבכר, רפואה, לביא וקהת מדברים אחרי ה-2:4 של חיפה על ק"ש

המאמן הירוק, ברק בכר, דיבר לאחר הניצחון והתייחס לרביעייה הראשונה שכבשה הקבוצה העונה, זאת למרות חסרונות של ניקיטה רוקאביצה: "זה אומר שיש פה סגל טוב ועמוק. אני שמח ששחקנים שפחות שיחקו לאחרונה כמו טאלב טוואטחה שהיה פצוע ויאניק וילדחסוט שחזר מפציעה, עשו את העבודה. ברור שהיה אידיאלי לשחק עם סגל מלא, אבל לא נשתמש בזה כתירוץ גם אם לא היינו מנצחים. יש פה סגל טוב, ידענו שמי שעולה יצטרך לתת מעצמו. לאט לאט יחזור עוד שחקן ועוד שחקן. אני מקווה שעד הפלייאוף יהיה פה סגל מלא, ועד שיהיה, יש כאן שחקנים שחקנים צעירים שנכנסים ועושים את העבודה כמו נהוראי יפרח ומאור לוי. כיף לראות את זה".

הכללתו של צ'רון שרי בסגל למרות שרק יצא מבידוד: "לא היו לו תסמינים והוא הצליח לעשות אימוני זום בבית. הוא לא בא מ-0, לא היינו מסכנים אותו לרגע. היה חשוב שיקבל דקות כי יש לנו משחק ברביעי וגם בשבת. אני שמח שהוא שיחק כמה דקות".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

הניצחון השלישי ברציפות: "גם כשהפסדנו לא הרגשנו שהתקופה היא לא טובה. קורה שמפסידים. הפסדנו למכבי תל אביב בדקה ה-90 ולמ.ס אשדוד במשחק שגם יכולנו לנצח. הייתה קצת ירידה, אי אפשר כל השנה ללחוץ על הגז ולשחק הכי טוב, אבל אני חושב שגם בטדי וגם היום עשינו משחקים טובים. ספגנו היום גול מוקדם ולמרות זאת הגבנו טוב ונראינו טוב".

שיתוף הפעולה בין ארנסט מאבוקה לגודסוויי דוניו, לו הקמרוני בישל כבר שלוש פעמים: "הם חברים טובים. יש שחקנים שלא שיחקו הרבה במהלך העונה. מאבוקה לא שיחק סיבוב שלם במשך דקה. הוא לא הוריד את הרגל מהגז, התאמן טוב ולא עשה פרצופים. הוא נכנס בדרבי ומאז הוא עושה משחקים טובים. על דוניו היו הרבה ביקורות, ידענו שהוא שחקן טוב והוא עשה אימונים טובים. אני שמח שהוא קיבל הזדמנות והוכיח. זה מראה שיש כאן סגל טוב וקבוצה טובה".

מה האקסטרה שצריך להביא לשלבי ההכרעה: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאני מדמה את זה למרתון. אנחנו בקילומטר ה-36-37 ואנחנו צריכים לתת מעצמנו עוד, כי בקרוב חוזר הקהל, אני מקווה. אני מקווה שנגיע לפלייאוף במקום הראשון ושם הקהל ידחוף אותנו עוד יותר. זו הציפייה מהשחקנים".

יוג'ין אנסה, ארנסט מאבוקה | מאור אלקסלסי

נטע לביא, קפטן מכבי חיפה, סיפר: "שחקנים אחרים באו היום לידי ביטוי וצריך להגיד להם כל הכבוד. ק"ש הבקיעה מוקדם, אבל ידענו לחזור גם מהר. המטרה של מכבי חיפה היא כמובן אליפות, אבל זה קל לדבר וצריך להראות את זה על המגרש. אנחנו מוכנים לעבוד על זה קשה".

לביא התייחס גם לצעקות של דולב חזיזה, שהיה פעיל מאוד מהיציע: "דולב אוהב את המשחק מאוד. הוא מאוד אמוציונלי ומראה את זה גם מהיציע וגם מהדשא. אני שמח שהוא צועק, זה נחמד, אבל אני מקווה שהקהל יחגוג והם יצעקו לנו. השער שנפסל? אני מקווה שבהמשך אתן את הגולים שלי".

קובי רפואה, מאמן ק"ש, היה מאוכזב בסיום וסיפר: "הובלנו בדקה השמינית, ובדקה התשיעית הם כבר השוו לנו ממצב נייח. עבדנו על זה וכל אחד ידע את מי הוא צריך לקחת. זה היה גול שטותי, הם עשו 1:2 ואז קיבלנו אדום והמשחק נגמר. ניסינו, אבל לרוץ אחרי מכבי חיפה מדקה 35 בעשרה שחקנים זה לא דבר קל. אחרי המשחק נכנסתי לחדר ההלבשה ונתתי מילה טוב לשחקנים, הם באמת נתנו פה הכל. זה לא פשוט. צריכים להרים אותם, כי כבר ביום רביעי יש משחק".

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

הרחקתו של דז'יוגאס ברטקוס: "האמת, במצב הזה ישבתי ולא ראיתי בדיוק מה קרה. אני אבוא בטענות לשיפוט? מה זה יעזור לי? אמרתי, זה לא פשוט לשחק בעשרה שחקנים מול מכבי חיפה בדקה כזו. יכולנו גם להשוות במחצית הראשונה בחצאי מצבים. ידענו שנקבל את הגול השלילי. אחרי זה רק רצינו לשמור כדי לא להתרסק. אני לא רוצה לדבר על השופט, יש לי היסטוריה ארוכה עם השופט הזה, אז כל מילה שאגיד אני אקבל הרחקה. בפעם האחרונה זה היה נגד מכבי ת"א, שהוא נתן להם פנדל בדקה ה-98. אחרי האדום הוא נתן שריקות שהם 98% לא נכונות ושרק לנו לדברים קטנים. אני מגיל 0 בכדורגל, מכיר את הדברים האלה".

לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שלישי (19:45, שידור ישיר בספורט1): "זה משחק חמישי בתוך פחות משבועיים. זה בלתי אפשרי, אבל זה מה שיש לנו. אני כבר רגיל שיש משחק באמצע השבוע ואחר כך שוב. זה כבר שגרה. צריך לאושש את השחקנים. אני מאוד גאה בהם על ההשקעה שהם נתנו היום. נגיע מוכנים לב"ש".

רועי קהת אמר: "הובלנו ונתנו למכבי חיפה להפוך בצורה קלה מדי. אחרי זה קיבלנו את האדום ששינה לגמרי את המשחק. זה קורה בכדורגל, צריך לדעת להמשיך הלאה. יש עומס מאוד גדול, זה לא קל, אבל אנחנו לא אוהבים לספר תירוצים. הרבה קבוצות מתמודדות עם העומס הזה. החיסורים של חיפה? זו קבוצה מאוד איכותית שלא סתם מובילה את הליגה. יש לה סגל מאוד איכותי. אני מרגיש פספוס יותר כי הובלנו, אבל צריך להסתכל קדימה. יש חמישה משחקים עד הפלייאוף ואנחנו רוצים להשיג את המטרות שלנו".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי