ספורי סובל מקרע, גורם: "אשדוד תמיד באה לשחק התקפי"

בקבוצה של בן שמעון זוכרים היטב את ה-2:3 על מכבי ת"א בסיבוב שעבר אך יודעים שהפעם זה משחק אחר. הקשר ייעדר בשני (20:15, ספורט1) נגד האלופה וישוב עוד שבועיים-שלושה. במועדון הבהירו: "רוצים לסיים במקום ה-3"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שלא ניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים, מ.ס אשדוד של רן בן שמעון תתארח מחר (שני) באצטדיון בלומפילד במשחק יוקרתי נגד האלופה מכבי תל אביב (20:15, שידור ישיר בספורט1). בקבוצה של בן שמעון זוכרים היטב את הניצחון 2:3 על הצהובים בסיבוב הראשון אך יודעים כי הפעם מדובר במשחק שונה לגמרי.

כרגע אשדוד מדורגת שלישית בטבלה ביתרון ארבע נקודות על מכבי פתח תקווה הרביעית וגורם במועדון הבהיר כי המטרה היא לשמור על הדירוג עד לסיום העונה: "המשימה שלנו היא לסיים במקום השלישי אשר יבטיח את ההשתתפות באירופה". הגורם הוסיף: "אשדוד מגיעה לכל משחק כדי לשחק התקפי וכך יהיה גם מחר".

רמזי ספורי, הקשר שהצטרף למועדון לא מזמן, סובל מקרע בשריר התאומים ולא ישחק מחר. ספורי, שנעדר גם מהניצחון 1:3 על הפועל רעננה בגביע, יחזור לכר הדשא רק בעוד שבועיים-שלושה. שלומי אזולאי ומוסג בגאיוקו נמצאים בספק ויעברו מבחן כשירות לפני המשחק. פיראס אבו עאקל נמצא בכוננות וייתכן שיפתח.

שלומי אזולאי. בספק למשחק | לירון מולדובן

במהלך האימונים תרגלה אשדוד לחץ על שחקני מרכז המגרש של מכבי תל אביב – דן גלזר, דור פרץ ואייל גולסה וכן סגירה של משחק האגפים של הצהובים. בקבוצה מעריכים כי מכבי תל אביב תשחק בהרכב שונה בהשוואה ל-11 שפתחו נגד שחטאר דונייצק ביום חמישי לנוכח העייפות ועומס המשחקים.

הרכב המשוער : יואב ג'ראפי , טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', טימותי אוואני, מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, פיראס אבו עאקל (מוסא בגיוקו), עוז בילו, מוחמד כנעאן, דין דוד, פאהד באיו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי