מכבי ת"א תסתדר בלעדיו? יונתן כהן עשוי לחזור רק לאחר פגרת הנבחרות

הכוונה הייתה להכשיר את הכוכב לדרבי, אך לא מן הנמנע שבמועדון יחליטו שלא לסכנו ויחזירו אותו בפלייאוף העליון. ואן לוון יבצע רוטציה מול הפועל חיפה, במועדון מאמינים שהפועל ת"א תקשה על מכבי חיפה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עם מאזן מרשים של שבעה ניצחונות רצופים תחת פטריק ואן לוון, מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי) בסמי עופר אצל הפועל חיפה (החל מ-20:30, ישיר בספורט4) ותקווה להמשיך את המומנטום האדיר בו היא נמצאת מאז שההולנדי החליף את גאורגיוס דוניס היווני שפוטר. עוד קודם לכן, הערב, תתארח מכבי חיפה אצל הפועל תל אביב ותוכל להגדיל זמנית את הפער מהצהובים אביב לחמש נקודות, אולם בקריית שלום מאמינים שהיריבה העירונית בהחלט מסוגלת להערים קשיים על המוליכה.

מבחינת ההרכב, ואן לוון יבצע מיני רוטציה וזאת בשל עומס המשחקים, כשהמשחק מחר בסמי עופר יהיה החמישי של האלופה בתוך 15 ימים. ביום שני, כידוע, תארח מכבי תל אביב את בית"ר ירושלים לקרב מסקרן, אליו היא תקווה להגיע עם שמונה ניצחונות רצופים ואולי אף מהמקום הראשון בטבלה. מהסגל של הצהובים מחר ייעדרו אלכסנדר פשיץ' שנמצא חיובי לקורונה וכן עדן קארצב ויונתן כהן הפצועים, כאשר בצוות הרפואי הבהירו כי עדיין מוקדם עבורם לחזור ואין טעם לסכן אותם.

באשר לכהן, שחקן ההתקפה המשמעותי ביותר של מכבי תל אביב, שכזכור לא שיחק מאז ה-23 בינואר, הכוונה הייתה להכשירו לקראת הדרבי התל אביבי במחזור האחרון של העונה הסדירה, אולם טרם התקבלה החלטה סופית בנושא וקיימת אפשרות שהכוכב יחזור רק לאחר פגרת הנבחרות ולקראת פתיחתו של הפלייאוף העליון. כלומר, יחמיץ את ארבעת המשחקים שנותרו. לאור היעדרותו של כהן, אשר מרבה לחפש את השער כשהוא על המגרש, באימונים האחרונים תרגלו מתן חוזז, טל בן חיים ואילון אלמוג כניסות לאמצע ובעיטות לשער.

יונתן כהן | אודי ציטיאט

מי שצפוי להמשיך בהרכב של ואן לוון מחר הוא החלוץ איתי שכטר, שפתח גם ב-1:3 על מ.ס אשדוד. לאגף צפוי לחזור טל בן חיים, כשדן ביטון עשוי לרדת לספסל או לפתוח במקום אייל גולסה, בעוד חוזז ימשיך בהרכב וישלים את שלישיית ההתקפה. שני שחקנים נוספים שאמורים לשוב ל-11 הם איתן טיבי ודן גלזר, שפתחו על הספסל במשחק הליגה האחרון. "הפועל חיפה מקשה עלינו בשנים האחרונות ויש לנו בקרוב גם משחק גביע נגדם, כך שכולם מבינים כי מדובר במוקש לא פשוט", אמר היום גורם בסביבת השחקנים.

ומה קורה עם החוזים החדשים? במועדון ממתינים לאישור הבעלים מיטש גולדהאר, שתומך בהשארת שחקני השלד המרכזי של הקבוצה לטווח ארוך. בין אותם שחקנים ניתן למצוא את דנאל טננבאום, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, יונתן כהן ומתן חוזז. באשר ללואיס הרננדס, שהשתפר משמעותית לאחרונה והתאקלם בישראל ובמועדון בצורה טובה, לאלופה יש אופציה להאריך את ההתקשרות עם הבלם הספרדי והיא צפויה לממש אותה בתום העונה.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, מאור קנדיל (אנדרה ג'ראלדש), איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דן גלזר (שחר פיבן), אייל גולסה (דן ביטון), מתן חוזז, טל בן חיים, איתי שכטר.

מוסא בגאיוקו, לואיס הרננדס | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי