צפו: סביליה מעדה מול יריבה מהליגה השלישית, ויאריאל סיימה ב-3:3

ספורטינג חיחון
ספורטינג חיחון | אתר רשמי

גביע המלך: האנדלוסים סיימו ב-0:0 מול ויאנובסה, סלטה וסוסיאדד נפרדו ב-1:1, קאדיס הדהימה את אספניול, קאסורלה כבש שער מרהיב בתיקו רב השערים אצל אלמריה וחיחון הפתיעה את אייבר. צפו בכל התקצירים

(גודל טקסט)
אחרי הניצחונות של ריאל מדריד ושל ברצלונה אמש, שלב 32 הגדולות בגביע הספרדי נמשך היום (חמישי) כשספורטינג חיחון מהליגה השנייה הפתיעה בבית את אייבר וניצחה אותה 0:2. סביליה סיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול ויאנובסה מתחתית הליגה השלישית, שתי הקבוצות היחידות שנפגשו הערב מהליגה הראשונה, סלטה ויגו וריאל סוסיאדד נפרדו בתיקו 1:1' ויאריאל איבדה יתרון מבטיח של 1:3 וסיימה בתיקו 3:3 מול אלמריה וקאדיס הפתיעה את אספניול בבית וניצחה 1:2, קאדיז את אספניול כעת: ראסינג סנטאנדר מארחת את ריאל בטיס (ישיר בספורט4).


ספורטינג חיחון – אייבר 0:2
הקבוצה מהמקום ה-10 בליגה השנייה הפתיעה את אייבר ב"אל מולינון", שמדורגת במקום ה-15 ב"לה ליגה" ותחזור להתמקד בבריחה מהתחתית. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה מאופסת, אך שערים של אואו ג'ורג'ביץ' בדקה ה-54 ושל נפתלי מנזאמבי (86) לניצחון של המארחת ומקדמה חשובה לקראת הגומלין שייערך בתחילת דצמבר. 


ויאנובסה – סביליה 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
סביליה הנמצאת במקום השלישי בטבלה קיבלה יריבה נוחה בשלב 32 האחרונות של גביע המלך כשפגשה את ויאנובסה מהתחתית הליגה השלישית בספרד. פאבלו מנצ'ין עלה בהרכב משני אך עדיין הציב ב-11 את לואיס מוריאל, נוליטו ואת קווינסי פרומס בחוד ובכל זאת האורחים לא הצליחו לכבוש והם ינסו לתקן את התוצאה בגומלין.


FT: @cfvillanovense 0-0 #SevillaFC

A stalemate in a tough game against a spirited Villanovense side. Onto the second-leg at the Sánchez-Pizjuán in December!#vamosmisevilla#CopaDelReypic.twitter.com/rdwHxHYWts

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) November 1, 2018


סלטה ויגו – ריאל סוסיאדד 1:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
המפגש היחיד הערב בין שתי הקבוצות מהליגה הראשונה בספרד הסתיים בתיקו 1:1. יאגו אספאס כבש ראשון (58) וחואנמי איזן עם שער דרמטי בדקה ה-90. הבאסקים יארחו את הגומלין בעוד כחודש והכל עדיין פתוח.


¡Final! #CopaRSpic.twitter.com/u6jIAfjWkd

— Real Sociedad Fútbol (@RealSociedad) November 1, 2018


אלמריה – ויאריאל 3:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
המשחק בין הצוללת הצהובה לבין הקבוצת מרכז הטבלה מליגת המשנה סיפקה את ההצגה של הערב. אחרי מחצית נטולת שערים הסער נפתח בדקה ה-52 כשצ'ימה מאלמריה העלה את קבוצתו ליתרון מהנדוקה הלבנה, רבע שעה לאחר מכן סנטי קאסורלה כבש את השער היפה במשחק עם מהלך נהדר שהסתיים עם בעיטה לחיבור. בדקה ה-79 עלתה ליתרון אחרי שער עצמי של פרנסיסקו קאייחון וארבע דקות מאוחר יותר סמואל צ'וקוואז כבש את השלישי לזכור ויאריאל. המשחק הכבר היה נראה בדרך לניצחון צהוב אבל אלמריה השוו מצמד של סקו גסאמה (86, 90) שסיים את המשחק הפכפך בין שתי הקבוצות.


#CopaDelRey | 3-3 Final | Acaba el partido en Almería. Empate del #Villarreal con goles de @19SCazorla, Callejón en propia puerta y @chukwueze_8. La eliminatoria se decidirá en el #EstadioDeLaCerámica. #AlmeríaVillarrealpic.twitter.com/i6og1cLS9X

— Villarreal CF (@VillarrealCF) November 1, 2018


קאדיס – אספניול 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הקבוצה מליגת המשנה הפתיעה את המועדון מברצלונה במשחק הראשון ביניהן. דיאן לקיץ' (1) וקארים אזמום (41) כבשו לזכות המארחים, חאבי פואדו איזן זמנית (36).


תוצאה נוספת

ראסינג סנטאנדר – בטיס 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

 


FINAL del partit al Ramón de Carranza@Cadiz_CF 2-1 @RCDEspanyol#RCDE | #CádizEspanyolpic.twitter.com/F8DjeUlI8s

— RCD Espanyol (@RCDEspanyol) November 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי