ואלוורדה: "משחקים נגד הקטנות הם תמיד הכי קשים בעונה"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Gettyimages

מאמן ברצלונה התלונן על האגרסיביות של שחקני לאונסה בניצחון 0:1 של הקטאלונים: "הם לא הפסיקו לבעוט לנו ברגליים". מלקום קיבל ציון נמוך והכחיש שביקש לעזוב: "מתכוון להיאבק על כל מה שחלמתי עליו"

(גודל טקסט)
ברצלונה, בהרכב חסר מאוד, לא הלהיבה אתמול (רביעי) וניצחה בחוץ בגביע המלך את קורטורל לאונסה 0:1 ממש בדקה ה-91 משער של הבלם קלמון לנגלה, שכבש שער בכורה בקבוצה אחרי שקודם לכן מול סביליה בליגה הבקיע שער עצמי. הנתון החיובי של ברצלונה הוא ששוערה השני יאספר סילסן, ההולנדי המשחק בגביע המלך, לא ספג כבר 452 דקות. הכדור האחרון שראה מפרפר ברשת היה במשחק נגד אספניול ברבע הגמר בעונה שעברה, בינואר 2018.


הכובש לנלגה אמר בסיום: "ידענו שזה הולך להיות משחק קשה והכי חשוב היה לנצח ולא לספוג שערים, אז המטרה הושגה. אלה תמיד משחקים קשים כי אתה צריך לתת לשחקני הספסל דקות משחק. עשינו כמה טעויות במשחק והיריבה ניצלה אותם, אבל חשוב שלא כבשה".


"מונדו דפורטיבו" הודה שזה היה משחק שברצלונה תצטרך לשכוח, עם הכותרת: "חרדה וניצחון". בעיתון נכתב: "ההרכב השני של ברצלונה הציג כדורגל רע, ולמזלם לאנגלה כבש שער ניצחון. סילסן היה המצטיין, ומדהים שעד לדקה ה-71 ברצלונה אפילו לא בעטה לעבר השער". מלקום, עליו נאמר שביקש לעזוב את ברצלונה והוא מקבל כמעט צ'אנס אחרון להרשים, היה חיוור וזכה לציון של כוכב אחד בעיתון וכך גם עוסמן דמבלה שחזר להרכב ולא הבריק עם ציון של כוכב אחד. לאנגלה שנכנס כמחליף וסילסן קיבלו כל אחד ארבעה כוכבים, ארתורו וידאל שלושה.


בתוך כך, מלקום הכחיש באינסטגרם שביקש לעזוב: "בקשר לכמה ידיעות שהיו בתקשורת הספרדית, כולם יודעים שהגעתי לברצלונה עם כמה מטרות ואני רוצה להגשים אותן. אני מרוצה מההתקדמות שלי בקבוצה והמשפחה שלי גם התרגלה לעיר. בקיצור, אני מתכוון להיאבק על כל מה שחלמתי עליו".


SUSTO Y VICTORIA

PORTADA DE MUNDO DEPORTIVO pic.twitter.com/eJ0hDrC9t4

— Mundo_Blaugrana (@Blaugranas_sv) 1 בנובמבר 2018


לטענת ארנסטו ואלוורדה, זה היה אחד המשחקים הקשים של ברצלונה העונה. המאמן התלונן על כך שהיריבה ביצעה 19 עבירות נגד ברצלונה: "היריבה שיחקה עם המון התלהבות ולא הסתגרה בהגנה. עבורנו משחקי הגביע האלה נגד הקטנות הם תמיד אחד המשחקים הקשים של העונה. אתה מגיע עם הרכב שני בגלל לוח המשחקים הצפוף ולפעמים קשה מאוד לשחק נגד קבוצות שמגיעות מולך עם התלהבות כזאת. הם לא הפסיקו לבעוט לנו ברגליים. זה היה קצת יותר מדי. מרוב התלהבות הם בעטו בנו 15 פעמים בעשר הדקות הראשונות, אבל הם היו מאוד אגרסיביים ומגיע להם כל הכבוד. אני לא נהנה מהמשחקים האלה כי הקטנות תמיד רוצות להפתיע ולוח המשחקים מאוד צפוף".


החדשות הרעות היו פציעתו של סרג'י סמפר, שקיבל כמה דקות משחק ועזב את כר הדשא בדמעות. קרלס אלנה, שהיה אמור לפרוץ העונה בקבוצה הראשונה ונכנס במקומו כמחליף אמר: "ניצחון חשוב בחוץ ועכשיו יש לנו גומלין שנוכל לנצח בו בקאמפ נואו".


ארתורו וידאל אמר: "אני מנצל את ההזדמנויות שאני מקבל לשחק עוד כמה דקות בברצלונה כדי להילחם על מקומי בהרכב. עניין הפוסטים באינסטגרם זה סיפור שנגמר ונסגר. כמו שהמאמן אמר, הכל נשאר בחדר ההלבשה". וידאל שכח שמדובר במשחק גביע כשהכריז: "אנחנו עוזבים את לאון מאושרים עם שלוש נקודות בכיס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי