תעלומה: ההיעדרות המסתורית של דה חאה. ברונו לא ישוחרר לנבחרת

שוער יונייטד נעדר ב-0:0 מול פאלאס בגלל סיבות אישיות, סולשיאר הסתיר מידע: "זה עניין פרטי, ייקח כמה זמן שייקח". במועדון לא רוצים לשחרר את הקשר לפורטוגל כי יצטרך להיכנס לבידוד כשיחזור. וגם: נתוני החוץ

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד רשמה אתמול (רביעי) תיקו שני ברציפות בליגה ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים של הפרמיירליג, כאשר נפרדה ב-0:0 מאכזב מקריסטל פאלאס. האליפות הולכת ומתקרבת בצעדי ענק למנצ'סטר סיטי, שהפער שלה בראש הטבלה עומד כבר על 14 נקודות, ונראה שאף אחד כבר לא יעצור את הקבוצה של פפ גווארדיולה לשייט אל עבר התואר.

זה היה ה-0:0 השני ברציפות של יונייטד אחרי שסיימה בתוצאה זהה מול צ'לסי במחזור הקודם, וה-0:0 השישי שלה העונה בליגה. אף קבוצה אחרת בליגה האנגלית לא סיימה כל כך הרבה פעמים השנה בתיקו מאופס כמו יונייטד, וזו גם הכמות הגדולה ביותר של תיקו ללא שערים שהקבוצה עשתה אי פעם בעונה אחת בפרמיירליג, ביחד עם עונות 2004/05 ו-2016/17.

מה שאי אפשר לקחת לשדים האדומים העונה אלה הנתונים הנפלאים במשחקי החוץ. יונייטד עדיין בלתי מנוצחת העונה מחוץ לאולד טראפורד בליגה, והיא סופרת כבר 14 משחקי חוץ מפתיחת העונה ללא הפסד חוץ, הישג אותו עשו בעבר רק לידס (1973/74), ליברפול (1987/88) וארסנל (2001/02 ו-2003/04). אגב, בלי קשר, יונייטד מעולם לא הפסידה לקריסטל פאלאס בחוץ במסגרת הפרמיירליג.

אולה גונאר סולשיאר | Photo by ADRIAN DENNIS/POOL/AFP via Getty Images

מה שתפס את העין הייתה היעדרותו של השוער דויד דה חאה, אשר לא שיחק בעקבות "סיבות אישיות" ואת מקומו בין הקורות תפס דין הנדרסון. השאלה הנשאלת היא מתי הספרדי יחזור לשער, והמאמן אולה גונאר סולשיאר הפך את הנושא לתעלומה כאשר סירב לציין מתי דה חאה ישוב ואמר: "זה עניין פרטי, ייקח כמה זמן שייקח".

כמו כן, סולשיאר לא מתלהב לשחרר את ברונו פרננדס לנבחרת פורטוגל בסוף החודש לקראת המשחקים מול אזרבייג'ן וסרביה במוקדמות המונדיאל. הסיבה היא החלטת ממשלת בריטניה לפיה כל מי שנכנס למדינה יצטרך להיכנס לבידוד בן 10 ימים, דבר אשר יגרום לברונו להחמיץ את ברייטון וטוטנהאם בתחילת אפריל.

סולשיאר, כמובן, לא מוכן לשחק ללא הכוכב הכי גדול שלו ואמר: "עוד לא דיברנו על זה כמו שצריך, אבל לא הגיוני שתאבד את השחקן שלך ל-10 ימים של בידוד. אנחנו אלה שמשלמים לשחקנים, ולפי מה שאני מבין, פיפ"א הודיעה שהמועדונים לא חייבים לשחרר שחקנים. אני רוצה את ברונו".

ברונו פרננדס | Visionhaus/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי