יובל נעים לספורט1: "אני מסיר את מועמדותי מאימון הפועל חיפה"

יובל נעים
יובל נעים | מאור אלקסלסי

בתום סאגה ארוכה ומתוקשרת, המאמן, שלא אהב את דבריו של יואב כץ ("אני לא מוכן לקבל תנאים ולא אולטימטום"), החליט לא להגיע לכרמל ובישר על כך בשיחה עם ספורט1. שרון מימר צפוי להתמנות כבר מחר

(גודל טקסט)

סאגת יובל נעים ומחזיקת הגביע הסתיימה. המאמן, שלא אהב את דבריו של יואב כץ שפורסמו כאן באתר, חשף בשיחה עם ספורט1 שהוא אינו מתכוון להגיע לכרמל. "אני מסיר את מועמדותי מאימון הפועל חיפה. מאחל לקבוצה בהצלחה בהמשך", הבהיר. בנוסף לחילופי הדברים בין השניים בתקשורת, נעים דרש להביא איתו את העוזר אלי לוי וכץ כאמור סירב, מה שהוביל לפיצוץ בין הצדדים.

בהפועל חיפה מנסים לשכוח את ההפסד למכבי תל אביב ביום ראשון וכבר חושבים על משחק החוץ מול מועדון ספורט אשדוד בשבת הקרובה, שצפוי להיות מאוד משמעותי לאור העובדה שהקבוצה ירדה מתחת לקו האדום. במועדון ממתינים להחלטתו של הבעלים יואב כץ לגבי מינוי המאמן – אחרי שהיה נראה כי יובל נעים ימונה לאחר שהשניים נפגשו והגיעו לסיכום, ביומיים האחרונים חל שינוי לאחר שהבין כץ כי נעים אינו מוכן לוותר על עוזרו, אלי לוי. נעים הסביר לכץ כי פרט לעובדה שלוי נחשב ליד ימינו כבר שנים רבות, הוא חושב שלוי יהיה חלק חשוב בשיפור הקבוצה לצדו של מאיר בן מרגי, מי ששימש כעוזרו של ניר קליגנר ונחשב לאיש סודו של הבעלים.

נעים אף הסכים לקצץ בשכרו וקיווה שכץ יאשר את המהלך למרות שגורמים אחרים במועדון ניסו לשכנע את הבעלים לחשוב על האופציה של עמיר תורג'מן. במקביל, לאור הנסיבות, מי שצפוי לקבל את המשרה באופן רשמי כבר מחר הוא שרון מימר, שנפגש עם הבעלים יואב כץ והרשים אותו. 

ללא כל קשר לסוגיית המאמן, הבעלים צפוי להיפגש היום עם נציגיו של הקשר מקסים פלקושצ'נקו כדי להגיע להסדר על הארכת חוזהו. כפי שפרסמנו בעבר, כל הסעיפים סוכמו פרט לתג המחיר של השחקן, כאשר כץ מעוניין שזה יהיה שלושה מיליון שקלים ובסביבתו של השחקן רוצים שזה יהיה נמוך בחצי.


מקסים פלקושצ'נקו. המחלוקת תיפתר והצדדים יחתמו? (ערן לוף)

עוד במועדון: הפועל חיפה שלחה שלשום מכתב ליועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל ודרשה למנוע את חתימתו של המאמן ניר קלינגר בבית"ר ירושלים בטענה כי קלינגר אינו יכול לחתום בשום מקום עד 30 יום מיום התפטרותו. עם זאת, היועץ המשפטי של ההתאחדות עמית פינס טרם השתכנע כי הפועל חיפה צודקת בנושא ולכן לא העביר פנייה בנושא לתובע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי