אביטן: "עדיין רחוקים מהיעד שלנו, אבל הוכחנו אופי"

אביטן
אביטן | דני מרון

מאמן הפועל חדרה חגג עוד ניצחון דרמטי של העולה החדשה, הפעם 2:3 על מ.ס אשדוד: "השחקנים שלי נלחמים עד השנייה האחרונה. לוסיו חלוץ 9 אמיתי". מילבסקי: "עשינו הכל אבל זה לא הספיק. חסר לנו ביטחון"

(גודל טקסט)

שבוע אחרי התבוסה 4:0 למכבי תל אביב, הפועל חדרה הוכיחה שוב שהיא אחת המרעננות הרשמיות של הליגה, עם ניצחון דרמטי הערב (ראשון) על מ.ס אשדוד בזכות שער של לוסיו בדקה ה-92. האדם המאושר ביותר מהתוצאה הוא, כמובן, מאמן חדרה ניסו אביטן, שאמר: "מה שיש לי להגיד זה בעיקר להגיד תודה לשחקנים. הם נלחמים עד השנייה האחרונה ולא מוותרים".

"זה לא היה משחק גדול שלנו אבל עם הרבה רוח לחימה זה הצליח", הוסיף אביטן, "ההפסד למכבי תל אביב? כל משחק לגופו. בשבוע שעבר לא היינו טובים ונענשנו על כל טעות, היום היינו הדומיננטים. כל הכבוד לאשדוד שהצליחו לחזור פעמיים אבל אנחנו הוכחנו אופי וידענו לנצח כשצריך".

האם המטרות לעונה השתנו: "כל שבוע שואלים את זה. קבענו יעד שהוא רחוק אבל אנחנו מרוצים כרגע מאיך שאנחנו נראים".

על לוסיו: "חלוץ 9 אמיתי, שעובד בשביל הקבוצה ונתן משחק יוצא מן הכלל".

בצד השני, מאמן מ.ס אשדוד בלגויה מילבסקי אמנם היה מאוכזב מההפסד, אבל היה מרוצה מאיך ששחקניו נראו: "לפעמים גם כשעושים הכל כדי לנצח במשחק זה לא מספיק. אני רוצה לברך את שתי הקבוצות ובמיוחד את השחקנים שלי, שנלחמו ונתנו משחק גדול גם אם הפסדנו. הצגנו אופי כשחזרנו פעמיים מפיגור, זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה".

מילבסקי.
מילבסקי. "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה" (דני מרון)

מה חסר לקבוצה: "אנחנו צריכים לשמור על ריכוז בדקות האחרונות ולהיות מדויקים יותר במסירות. בעיקר חסר לנו ביטחון בסוף ההתקפות".

על דין דוד, שעלה מהספסל להופעת בכורה: "הייתי מרוצה מהיכולת של דין דוד, שזו ההופעה הראשונה שלו בליגה. הוא היה טוב ואנחנו נראה ממנו הרבה בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי