אחרי הבטחת הפלייאוף העליון: מ.ס אשדוד תנסה להעפיל לאירופה

אחרי ה-0:2 על הפועל כפר סבא והגדלת הפער מכל הדולקות אחריה, רן בן שמעון ושחקניו כבר סימנו את המטרה הבאה: המקום השלישי בתום העונה. דין דוד זוכה לשבחים, בן זקן לא ימהר לשחררו לאחת הגדולות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

החיוכים חזרו למועדון ספורט אשדוד אחרי הניצחון הביתי אתמול (חמישי) 0:2 על הפועל כפר סבא, בזכותו רן בן שמעון ושחקניו הבטיחו את המקום השלישי לפחות למחזור נוסף והגדילו את היתרון מהפועל באר שבע לחמש נקודות.

צמד של דין דוד במחצית הראשונה העניק לאשדוד את שלוש הנקודות וכשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה, משמע תשע נקודות בקופה, לאשדוד יתרון של 9 נקודות מקריית שמונה הנמצאת במקום השביעי, כך שגם במועדון מודים שהם עמדו במטרה והבטיחו מקום בפלייאוף העליון. כעת המשימה תהיה במקום השלישי.

מ.ס אשדוד השיגה את הניצחון אתמול ללא רמזי ספורי, טימותי אוואני, טום בן זקן ומוסא בגאיוקו הפצועים, אבל קיבלה בחזרה להרכב את שלומי אזולאי – שאת הבישול שלו בשער השני לדין דוד תיאר בן שמעון כ"מסירה מהפוטבול האמריקאי, כמו של טום בריידי". בן שמעון גם דיבר על דוד ואמר: "הוא כמו מפלצת. אם הוא יזומן לנבחרת ישראל? סומכים על וילי רוטנשטיינר".

דין דוד, יעקב בריהון | לירון מולדובן

כפי שפרסמנו, שלומי אזולאי ורועי גורדנה מסיימים בקיץ את חוזיהם, אך הם כבר קיבלו הודעה מהבעלים ג'קי בן זקן שהם יקבלו בקרוב הצעה לחוזה ארוך טווח חדש . בנושא דוד, באשדוד טוענים כי הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים מבקשות לרכוש אותו בתום העונה, אולם מדובר במהלך שבשלב זה אינו בתוכניות של בן זקן ורן בן שמעון.  

בקבוצה מאוד מקווים שבשבוע הבא יגיע מאתיופיה החלוץ הגנאי מוגיס זאקריה, שאמור לנחות בישראל ולהצטרף לקבוצה ביום שני או שלישי. באשדוד טוענים כי זאקריה יוכל לשחק בפתיחת הפלייאוף העליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי