הקעקוע החדש והמטורף של ניימאר

ניימאר
ניימאר | AFP

זה לא חדש שכוכב פאריס סן ז'רמן אוהב קעקועים, אבל הציור החדש על גבו השאיר המון לסתות פעורות. הוא הטיס במיוחד מברזיל צוות מקעקעים ובזמן הציור לא הזניח גם את אהבתו השנייה, משחק הפוקר. אז מה אתם אומרים?

(גודל טקסט)

הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' לא יורד מהכותרות. אחרי הפרידה שוברת הלב מברונה מרקוזין שקרתה ביוזמתו, הבוקר (רביעי) הצליח ניימאר להפתיע אותנו שוב ולהשאיר הרבה לסתות פעורות. שבור או לא, ניימאר כיסה את גבו בקעקוע ענק של גיבורי העל האהובים עליו עוד מילדות, באטמן וספיידרמן, כשעל היצירה המפוארת אחרי אמן קעקועים ברזילאי שהגיע במיוחד לפריז עבור הכדורגלן שכבר התקעקע אצלו שלל פעמים.

בדרך כלל נוהג ניימאר לשתף את עוקביו בכל צעד שלו, אך הפעם בחר שלא לשתף את הקעקוע המטורף עם 104 מיליון העוקבים שלו. מי ששיתף את היצירה החדשה על גבו של הברזילאי הוא אדאו רוזה, אמן הקעקועים שאחראי גם על הקעקוע החדש שמתנוסס על גבו של ניימאר ועל עוד למעלה מעשרים קעקועים המכסים את גופו של השחקן במשך השנים האחרונות. הקעקוע, שמכסה כחמישים אחוז מגבו, נראה מורכב מאד ועל פי יודעי דבר נחשב לעבודה ברמה סופר גבוהה.

רוזה הגיע עם צוות המקעקעים שלו ונאלץ לנסוע מברזיל לפריז במיוחד כדי לקעקע את ניימאר, ולא רק זה. שחקן הכדורגל, שרגיל למחט הדוקרת את גופו, רצה לשחק פוקר עם חבריו בזמן שזה צייר את גיבורי העל על גבו. כנראה שהוא כל כך חובב פוקר, שזה הדבר שיכול להסיח את דעתו מהכאב במשך למעלה משבע שעות! כמובן שמי שהיה של לצידו ואף התקעקע בעצמו הוא החצי השני של ניימאר בימים אלו, הגולש וחברו הקרוב, גבריאל מדינה.

בתמונה שהעלה המקעקע לחשבונו הפרטי, אפשר לראות את התהליך: ניימאר נשען על שולחן הפוקר ומתקעקע בעודו משחק. כנראה שאחרי הפרידה, הרגיש הברזילאי שהוא צריך לפנק את עצמו במשהו חדש – והרי ידוע ששני הדברים האהובים עליו בעולם הם קעקועים ופוקר.


משלב בין האהבות. מתקעקע בזמן הפוקר (אינסטגרם)


ומה תגידו על הציור החדש על גבו של ניימאר? (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי