צפו בתקציר: ניצחון עשירי ברציפות לארסנל, 1:3 על לסטר

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

השועלים עלו ליתרון מוצדק משער עצמי של ביירין (31), אלא שאז המגן בישל לאוזיל (45) ולאובמיאנג המחליף (63), הגבוני השלים צמד תוך פחות מחמש דקות על הדשא והתותחנים שוב במרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
המחזור התשיעי בפרמיירליג הגיע לסיומו הערב (שני), כאשר ארסנל שוב הזדקקה למי שהפך ל"סופר-סאב", פייר אמריק אובמיאנג, שתוך פחות מחמש דקות על כר הדשא כבש פעמיים, קבע 1:3 על לסטר והוביל את התותחנים לניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות ושביעי בפרמיירליג.


ארסנל סבלה מפתיחת עונה רצחנית ונכנעה בביתה 2:0 למנצ'סטר סיטי והפסידה שבוע לאחר מכן 3:2 לצ'לסי בסטמפורד ברידג', אבל מאז ניצחה את כל שבעת המחזורים הבאים (ובסך הכל עשרה משחקים כולל גביע הליגה והליגה האירופית) והיא שוב במרחק שתי נקודות בלבד מהמוליכות מנצ'סטר סיטי וליברפול.


כמו ב-1:5 המרשים על פולהאם לפני הפגרה, אונאי אמרי המשיך עם אלכסנדר לקאזט בחוד, כך שפייר אמריק אובמיאנג שוב פתח על הספסל – כזכור, החלוץ מגבון נכנס במחצית השנייה בקרייבן קוטג', אבל הספיק לכבוש פעמיים וגם לבשל – ואילו הערב הוא כבש דקה וחצי אחרי החילוף כדי להשלים מהפך ושתי דקות לאחר מכן חגג צמד שקבע את תוצאת המשחק.


עוד אחד מכוכבי הערב הוא מסוט אוזיל ששב להרכב לאחר שהחמיץ את המפגש הקודם והוא היה מי שמחק את שערו העצמי של הקטור ביירין בדקה ה-31 כשקבע 1:1 רגע לפני ההפסקה לאחר דאבל פס עם המגן וגם בנה את שני השערים הבאים, את השלישי והאחרון של התותחנים בישל בעצמו. גם ביירין, על אף השער העצמי, רשם משחק נפלא ולמעשה היה מעורב בכל ארבעת השערים – כבש עצמי, בישל שניים והיה מעורב בשער האחרון.



אמרי מודה לאוזיל על יכולת פנטסטית. ארסנל שוב דרסה בחצי השני (AFP)


הרכבים
ארסנל:
ברנד לנו, הקטור ביירין, שקודראן מוסטאפי, רוב הולדינג, סטפן ליכטשטיינר (פייר אמריק אובמיאנג, 61), גרניט ג'אקה, לוקאס טוריירה, מסוט אוזיל (ארון ראמזי, 80), הנריק מחיטריאן (מתאו גונדוזי, 61), אלכס אייוובי, אלכסנדר לקאזט.


לסטר:
קספר שמייכל, דניאל אמרטי, ג'וני אוואנס, הארי מגווייר, ריקרדו פריירה (ראשיד גזאל, 69), בן צ'ילוול, ווילפרד אנדידי, נמפאליס מנדי, ג'יימס מדיסון (שינג'י אוקאזקי, 75), קלצ'י איהנאצ'ו (מארק אולברייטון, 61), ג'יימי וארדי.


מהלך משחק
דקה 31, 0:1 ללסטר:
השועלים עלו ליתרון מוצדק. בן צ'ילוול פרץ משמאל, השאיר אבן להגנה וניסיון לכדור רוחב פגע ברגלו של ביירין, הטעה גם את השוער לנו שלא סגר את הפינה ושער עצמי קבע 0:1 לאורחת.


דקה 45, 1:1: התותחנים העבירו הילוך לאחר שספגו וביירין, כובש השער העצמי, מצא את עצמו לבד באגף, קיבל מסירה מאוזיל והחזיר לגרמני שסיים את הדאבל פס עם כדור שפגש את הקורה ולרשת. שוויון במחצית.



לקאזט ואוזיל. התותחנים חזרו למשחק עוד לפני ההפסקה (AFP)


דקה 63, 1:2 לארסנל:
המהפך הושלם. דקה וחצי לפני כן עלה פייר אמריק אובמיאנג לכר הדשא והוא גם מי שמצא את הרשת. אוזיל בכדור פנטסטי חתך את ההגנה, מצא את ביירין שהעביר רוחב וסיפק בישול שני, הפעם לגבוני.


דקה 66, 1:3 לארסנל: עוד מהלך יפהפה של התותחנים מסתיים עם שער של פייר אמריק אובמיאנג. ביירין מסר ללקאזט, החלוץ השאיר את אוזיל באחד על אחד והאחרון מסר רוחב שהחלוץ שרק עלה מהספסל ניצל כדי לגלגל לרשת החשופה ולחגוג צמד בזק.



ארסנל שוב שוטפת את הדשא ומכריעה את המשחק במחצית השנייה (AFP)


תוצאות מאופסות באיטליה ובספרד

במקביל למפגש הנפלא בפרמיירליג, גם בסרייה A וב"לה ליגה" הושלמו הערב המחזורים. בספרד, המחזור התשיעי הסתיים ב-0:0 בין ריאל סוסיאדד לג'ירונה. באיטליה, המחזור התשיעי הסתיים גם כן בתיקו מאופס בין סמפדוריה לסאסואולו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי