ערן לוי מחוץ לסגל בית"ר ירושלים למשחק החוץ באשדוד

ערן לוי בבית"ר ירושלים
ערן לוי בבית"ר ירושלים | דני מרון

מערכת היחסים בין המאמן גיא לוזון לקשר, הגיעה לנקודת רתיחה ונראה שהפרידה בין הצדדים תהיה בלתי נמנעת. הפסד באשדוד, עלול לסיים את דרכו של המאמן במועדון

(גודל טקסט)

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוזון, החליט שלא לכלול את הקשר ערן לוי, בסגל למשחק החוץ מחר (ראשון) באשדוד. בכך מגיעה מערכת היחסים בין השניים לנקודת רתיחה ונראה שהפרידה בין הצדדים תהיה כנראה בלתי נמנעת.

מעמדו של המאמן התערער לאחרונה בשל התוצאות הלא טובות שהשיגה בית"ר בששת מחזורי הפתיחה והפסד מחר באשדוד או אפילו תיקו, עלול להביא לסיום דרכו במועדון. אם בית"ר תנצח ולוזון ימשיך לקבל קרדיט גם בשבועות הקרובים, עשוי ערן לוי לא לחכות לחלון ההעברות בינואר ולבקש לעזוב באופן מידי את הקבוצה.

על פי האימון המסכם, נראה שלוזון יפתח במערך התקפי, עם שני חלוצים, כאשר אנתוני וארן ויאקוב סילבסטר תורגלו יחד עם עידן ורד, שהתאושש מפציעה ואור אינברום, בחלק הקדמי. אופיר קריאף יפתח בעמדת המגן הימני, יחד עם טל בן חיים, מיקי סירושטיין ושמואל שיימן בחלק האחורי. חלוץ הרכש הניגרי, ארון אולנארה, התלונן על כאבים ולא ערך הערב (שבת) אימון מלא וייתכן שגם הוא לא ייכלל בסגל למשחק.

מד הלחץ בבית"ר גבוה מאוד לקראת המשחק באשדוד ולכולם ברור שכל תוצאה מלבד ניצחון, עשויה לגרום לזעזוע גדול. "לא חושבים על שום תוצאה אחרת פרט לניצחון", אמר גורם בקבוצה. "זרקנו מספיק נקודות לפח והגיע הזמן שנתחיל להביא נקודות, אחרת מי יודע היכן ייעצר כדור השלג הזה", הוסיף הגורם.  

הרכב משוער: דודו גורש, אופיר קריאף, טל בן חיים, מיקי סירושטיין, שמואל שיימן, אפונסו טיירה, דן איינבינדר, עידן ורד, אור אינברום, יאקוב סילבסטר, אנתוני וארן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי