זגורי לא הורשה להתאמן ולא צפוי להיות בסגל מול פ"ת

ישראל זגורי
ישראל זגורי | עדי אבישי

קשר בני סכנין שהצטיין במשחק מול הפועל חיפה שוב ימצא את עצמו ביציע מאחר שלא נענה לדרישה לקצץ בשכרו. ראדי עשוי לחזור להרכב. קנדיל זכה למחמאות מהצוות המקצועי

(גודל טקסט)
בני סכנין חזרה היום (שישי) לאימוניה לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי פתח תקווה. מי שלא חזר לאימונים הוא הקשר ישראל זגורי. השחקן הגיע לאימון הקבוצה אבל לא הורשה להתאמן. הסיבה: בהנהלת סכנין דורשים מזגורי לקצץ בשכרו אך השחקן מסרב.


כזכור, כבר במהלך הקיץ החלה מחלוקת בין הקשר לבין הנהלת הקבוצה כאשר זגורי אף לא יצא עם חבריו למחנה האימונים אך לאחר מכן הרשים באימונים ובמשחקי גביע הטוטו וראשי סכנין החליטו להחזירו לסגל אך במקביל המשיכו בשיחות לגבי הקיצוץ והשבוע הגיע פיצוץ נוסף בין הצדדים.


המאמן בני בן זקן אומנם הביע שביעות רצון מהיכולת של השחקן בניצחון בשבוע שעבר מול הפועל חיפה כשזגורי היה בין המצטיינים, אבל העובדה שיומיים לפני המשחק לא התאמן עם הקבוצה תביא ככל הנראה את המאמן להשאירו שוב מחוץ לסגל. "אנחנו אוהבים את זגורי אבל אנחנו צריכים להתבסס על תקציב וחשבנו שהוא כבר הבין כי יצטרך לקצץ" אמרו בסכנין.


מאידך, הקשר מהראן ראדי שכלל לא שותף מול הפועל חיפה עשוי לחזור להרכב כבר במשחק הקרוב. מי שזכה למחמאות באימונים האחרונים הוא שוער הקבוצה מחמוד קנדיל שלמרות שהיה חלק ממסע נבחרת ישראל בחר לחזור באופן מיידי לאימוני הקבוצה וויתר על ימי חופש כפי שעשו רוב שחקני הנבחרת.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי