הזאר: "אין לי שום בעיה להישאר בצ'לסי עד סוף הקריירה"

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

כוכב צ'לסי הרגיע את אוהדי הבלוז לקראת המפגש נגד מנצ'סטר יונייטד (שבת, 14:30 בספורט1): "זה בסדר אם לא אעבור לספרד". מוריניו רוצה ניצחון על האקסית. עוד מחר: ליברפול בסגל כמעט מלא תתאושש מול האדרספילד?

(גודל טקסט)

הרפמיירליג חוזרת בבום אחרי פגרת הנבחרות, וכבר מחר (שבת) בצהריים נדע לאן נושבת הרוח כאשר צ'לסי תארח את מנצ'סטר יונייטד במפגש מסקרן (ישיר בספורט1). הנציגות של ליגת האלופות ישחקו כולם מחר. מנצ'סטר סיטי תארח ברנלי, ווסטהאם את טוטנהאם והמשחק המאוחר יפגיש את האדרספילד מול ליברפול.

צ'לסי – מנצ'סטר יונייטד (14:30, שידור ישיר בספורט1)
צ'לסי צמודה למנצ'סטר סיטי וליברפול עם 20 נקודות לכל אחת. היא חייבת ניצחון על ז'וזה מוריניו, מנג'ר הקבוצה בשתי קדנציות בעבר. הבלוז לא הפסידו בבית ליונייטד מאז 2012. ב-16 המשחקים האחרונים בין הקבוצות בלונדון הם הפסידו פעם אחת, ניצחו 10 וסיימה בתיקו חמישה.

מוריניו מגיע למשחק אחרי הניצחון הדרמטי 2:3 על ניוקסאל, כשרק ג'סי לינגארד פצוע, ונדע האם לניצחון על המאגפייז יהיה אפקט חיובי על הקבוצה. כמה שחקנים יעברו מבחני כשירות, ביניהם אנדר הררה, סקוט מקטומני, נמניה מאטיץ', לוק שואו ומרואן פלאיני. בצ'לסי ייעדר כנראה לראשונה העונה הבלם אנטוני רודיגר הפצוע.

הזאר.
הזאר. "לא מודאג ממה שיקרה בהמשך" (Gettyimages)

אדן הזאר נתן תקווה לאוהדי צ'לסי כשהתראיין ל"סקאי ספורט" ואמר בקשר לעתידו: "אין לי בעיה להישאר בצ'לסי. אני מאוד שמח פה, שמח עם החברים שלי לקבוצה ושמח על האוהדים. אם לא אעבור לספרד, זה בסדר גמור. אין לי שום בעיה להישאר בצ'לסי עד סיום הקריירה שלי. אני לא מודאג עם מה שיקרה בהמשך הקריירה".

מנצ'סטר סיטי – ברנלי (17:00, שידור ישיר בספורט1)
ברנלי נראית יריבה קלה לסיטי, שמתכוננת יותר למשחק ליגת האלופות נגד שחטאר ביום שלישי הקרוב ורוצה לחזור למסלול הנצחונות אחרי ה-0:0 נגד ליברפול באנפילד. קווין דה בריינה צפוי לשחק, פביאן דלף כשיר גם כן ואילו אילקאי גונדואן ייעדר. שוער ברנלי ג'ו הארט יחזור לאיתיחד בו שיחק בעבר. ברנלי ביכולת טובה וליקטה 7 נקודות מ-9 אפשרויות, אבל סביר להניח שמול סיטי תתקשה. הקלרטס לא ניצחו 14 משחקים רצופים באיתיחד או במיין רואד, האיצטדיון הקודם של סיטי. הקבוצה של פפ גווארדיולה היא היחידה עם מאזן של מאה אחוזי הצלחה בבית העונה.

ווסטהאם – טוטנהאם (17:00, שידור ישיר בספורט2)
דרבי לונדוני מסקרן בין שתי יריבות שיש ביניהם שנאה לא קטנה. אוהדי ווסטהאם גם שונאים את אלה של טוטנהאם על רקע הקירבה הידועה שלהם ליהודים, ומכנים אותם ה"יידס". הארי קיין חוזר לתרנגולים אחרי שבישל פעמיים בניצחון הגדול 2:3 על ספרד בליגת האומות. כריסטיאן אריקסן ומוסה דמבלה כשירים אחרי שלא שיחקו בפגרת הנבחרות, ורק הבלם יאן ורטונחן והקשר דלה עלי פצועים עדיין וייעדרו. בווסטהאם, מרקו ארנאוטוביץ' יהיה כשיר.

פוצ'טינו.
פוצ'טינו. "לא צריך לרכוש שחקנים בכוח" (AFP)

טוטנהאם ניצחה שלושה משחקי ליגה רצופים לפני הפגרה ופתחה את העונה טוב יותר מבשנה שעברה, למרות שהשחקנים שלה גילו עייפות והסגל מצומצם לאחר שלא נרכשו שחקנים חדשים. מאוריסיו פוצ'יטינו, שאגב שלל לאחרונה אפשרות שיהיה בעתיד הקרוב מאמן ארגנטינה, טען: "זה היה נכון לא לחזק את הסגל בקיץ. בינואר אולי ארצה לרכוש עוד שחקנים, אבל לא בכוח. יש לנו אולי נקודה יותר משנה שעברה, אבל אנחנו מקום חמישי ואני לא אוהב את זה". יו"ר הקבוצה דניאל לוי טען שחוסר הרכש לא קשור לבניית האיצטדיון החדש שאמור להיות מוכן בקרוב.

ווסטהאם מצליחה מסורתית נגד טוטנהאם, ורשמה נגדה 14 ניצחונות – יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג. מהעבר השני, טוטנהאם מחפשת ניצחון שני רצוף על ווסטהאם בחוץ, מה שלא קרה מאז 2009.

האדרספילד – ליברפול (19:30, שידור ישיר בספורט1)
יורגן קלופ ירצה לשכוח את רצף המשחקים הקשה שעבר, בו ליברפול כבר לא ניצחה ארבעה משחקים בכל המסגרות מאז הניצחון על סאות'המפטון 0:3. מכת פציעות נחתה על הקבוצה בפגרת הנבחרות, אבל וירג'יל ואן דייק, שלדברי מאמנו בהולנד רונאלד קומאן שיחק עם שתי צלעות שבורות, יהיה כשיר וכך גם מו סלאח שנפצע במדי מצרים. באנגליה מדווחים כי אפילו ג'יימס מילנר וסאדיו מאנה לקחו חלק באימון המסכם וצפויים לשחק, בעוד נבי קייטה יעבור בדיקות רפואיות וכנראה שלא יהיה בסגל. מאנה ששבר את האגודל בידו עבר ניתוח, אבל זה לא אמור ממנו ליטול חלק במשחק מול האדרספילד שלא ניצחה 12 משחקים בכל המסגרות.

ואן דייק. שיחק עם שתי צלעות שבורות (AFP)
ואן דייק. שיחק עם שתי צלעות שבורות (AFP)

שאר המשחקים
בורנמות' – סאות'המפטון (17:00)
ניוקאסל – ברייטון (17:00)
קרדיף – פולהאם (17:00)
וולבס – ווטפורד (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי