בת הזוג של איזה שחקן נבחרה לבעלת הישבן המושלם?

ניימאר
ניימאר | אינסטגרם

ברונה מרקוזין, חברתו של ניימאר, נבחרה ע"י מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות לאישה עם הישבן השווה ביותר על הפלאנטה. בראיון היא גם מספרת על הדיכאון והפרעות האכילה שעברה וכיצד הכוכב הבריזלאי הציל אותה

(גודל טקסט)

ברונה מרקוזין, חברתו של ניימאר, נבחרה ע"י מיליוני עוקבים אדוקים ברשתות החברתיות לאישה עם הישבן השווה ביותר על הפלאנטה. בראיון היא גם חשפה על הדיכאון והפרעות האכילה שעברה וכיצד הכוכב הבריזלאי עזר לה לצאת מזה.

ישנם כל כך הרבה שחקני כדורגל מפורסמים להם בנות זוג יפייפיות, אבל רק אחת נבחרה ע"י מיליוני עוקבים אדוקים ברשתות החברתיות לאישה עם הישבן השווה ביותר על הפלאנטה. אם הטייטל הזה לקח אתכם ישירות לברזיל, אז צדקתם. ברונה מרקוזין, בת הזוג הלוהטת של ניימאר הטריפה את כל המעריצים שלה וחובבי הכדורגל ביממה האחרונה. השחקנית/דוגמנית מבלה ברגעים אלו עם חברים קרובים שלה מתעשיית הבידור הברזילאית במקום חלומי: ארכיפלג פרנמבוקו, אחד מ-15 איים זעירים הממוקם האוייקנוס האטלנטי ונמצא תחת ריבונות ברזיל.

מרקוזין בילתה את כל היממה האחרונה על יאכטה מפנקת עם להקה שניגנה לייב וגרמה לברזילאים לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב, לרקוד ובלי הפסקה. בת ה-23 לבשה בגד ים שלם שחור עם גימור מתבקש, חוטיני. בברזיל זה עניין שלא מתרגשים ממנו אבל התגובות על הישבן שלה, פשוט לא פסקו. כמעט מיליון תגובות על התמונה שהעלתה מהיאכטה כולל זו של בן הזוג שלה שלצערו פיספס את החופשה הזאת אבל כתב לה: "שמנה מושלמת שלי". שמנה זה שם החיבה בו משתמשים בני הזוג אחד כלפי השנייה.

ואם כבר שמנה, כזכור הברזילאית ספגה לאחרונה שלל ביקורות על הרזון שלה, וסיפרה בכנות בראיון לתקשורת הברזילאית כי יש לה הפרעות אכילה ובעבר לקחה גם כדורים משלשלים כדי לרדת במשקל. "בגלל הביקורת שספגתי, החלטתי לדבר על הנושא הזה, כי בעבר חוויתי דיכאון, לא ידעתי מה לעשות כדי להרגיש טוב עם הגוף שלי. אני מספרת את זה כי אני חושבת על הדור שלי ועל הקהל שלי, ויודעת שבנות רבות עוברות את זה. יש לי גם חברים רבים שסבלו או סובלים מאותה ההפרעה שיש לי. היום אני מאוזנת ועושה ספורט" סיפרה.

לדברי ברונה, ניימאר היה מהבודדים ששמו לב לשינוי בהתנהגותה: "אנחנו תמיד היינו חברים טובים והוא היה אחד האנשים המעטים שהיה מספיק רגיש כדי להבין שמשהו חריג עובר עלי. הוא תמיד הוא ניסה לעזור ולדבר, עוד לפני שהתחלנו לצאת. כשהייתי בדיכאון, הוא היחיד שהצליח להוציא אותי מזה. כל הזמן שאל איך אני מרגישה ואמר לי שהוא כאן בשבילי ושנדבר בכל שנייה ביום.

כל כך חמודים שלא ברור לנו איך ניימאר עוד לא כרע ברך בפני הפצצה הזאת. בשבוע האחרון, נפוצו שמועות בטוויטר על פרידה של בני הזוג. גם על כך הגיבה מרקוזין: "דמיון פורה, "כתבה בחשבון הטוויטר שלה. במהלך השהות על האי החלומי, ברונה משלבת גם נופש וגם עבודה על תוכנית חדשה. זוהי הפעם הראשונה שבה השחקנית המוכשרת חוזרת לארכיפלג פרנמבוקו, אחרי שהפעם האחרונה בה ביקרה באי הקטנטן, הייתה בערב השנה החדשה של 2018, כמובן לצידו של החצי השני שלה.


ברונה נופשת. (אינסטגרם)


ברונה בבגד ים (אינסטגרם)


עושה חיים. ברונה (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי