שער לקובי מויאל בבכורה, קטמון חזרה מפיגור כפול במרמורק

ליאור זדה
ליאור זדה | עדי אבישי

מוליכת הטבלה ספג פעמיים ממשערים של יצחק (17) ובאלה (30), אךהקשר שהגיע מארה"ב (63) במשחקו הראשון בקבוצה ואגאדה (77) קבעו 2:2 בחוץ. 0:1 לעפולה על רמת השרון, 1:1 בין נס ציונה להפועל אשקלון

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) כשבמוקד משחק הקצוות בין המוליכה הפועל קטמון להפועל מרמורק שהסתיים ב-2:2. בנוסף, הפועל עפולה גברה 0:1 על עירוני רמת השרון וסנקציה נס ציונה סיימה ב-1:1 עם הפועל אשקלון.


הפועל מרמורק – הפועל קטמון: 2:2
קבוצתו של ליאור זדה, שרשמה פתיחת עונה נהדרת עם שישה ניצחונות משבעה משחקים וזכייה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, הגיע להתמודדות במטרה לברוח להפועל כפר סבא שאיבדה שתי נקודות יקרות ב-2:2 מול איכסל מתחתית הטבלה ולהגדיל את הפער בפסגה לארבע נקודות. אלא שלמרמורק היו תוכניות משלה, והיא פתחה את המשחק נהדר משערים של רן יצחק הוותיק בדקה ה-17 ועליקו באלה בדקה ה-30.

קובי מויאל, שהגיע מארצות הברית וחתם בקבוצה בשבוע שעבר, כבש שער מצמק בדקה ה-63 במשחק הבכורה שלו בקבוצה ו-וויליאם אגאדה השווה בדקה ה-77. למרות איבוד הנקודות, קטמון, לה זה התיקו הראשון העונה אחרי שישה ניצחונות והפסד אחד, נשארת בפסגה עם יתרון של שתי נקודות על כפר סבא השנייה.


עירוני נס ציונה – הפועל אשקלון: 1:1

גל צוריה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-17, אחמד שעאבן השווה בדקה ה-41 עבור נס ציונה ושתי הקבוצות סיימו את המשחק בחלוקת נקודות שמשאירה את שתיהן עם 15 נקודות במאזנן בצמרת הטבלה. 


נס ציונה. ממשיכים את העונה המוצלחת (דני מרון)

הפועל עפולה – עירוני רמת השרון: 0:1
הקבוצה מבירת העמק הגיעה למשחק אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, אך הערב יצאה עם ידה על העליונה כשגברה 0:1 על הקבוצה מהשרון משער של תומר סוויסה בדקה ה-42. קבוצתו של אופיר חיים מעלה את מאזנה ל-12 נקודות והיא נדבקת לחלק העליון של הטבלה. רמת השרון נותרת עם חמש נקודות והיא נשארת בתחתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי