"לא נעבור לסדר היום": בית"ר הזהירה את שחקני ההתקפה

אלירן עטר | אריאל שלום

מבחינת דראפיץ' וברדה, התקרית בין יאנקוביץ' לעטר תהיה האחרונה העונה. המסר של חוגג ("להסתכל למטה") מחלחל לשחקנים: "אולי בדרך הזו הם יגיעו פחות לחוצים". המאמן לקראת בני יהודה: "אין זמן להוריד את הראש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי התבוסה למכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ערכה אתמול (שלישי) אימון שחרור. הקבוצה תארח מחר את בני יהודה והיום תיערך אסיפה טקטית לקראת המשחק. המסר שהעביר משה חוגג לדראפיץ' וברדה ("להסתכל למטה, לא על הפלייאוף העליון") חלחל היטב לשחקני הקבוצה, שמבינים כי מעתה עליהם להביט לעבר הקו האדום לפני שהם חושבים על התברגות בשישייה הראשונה. "אולי בדרך הזו הם יגיעו פחות לחוצים", אמרו בבית"ר. "יש חמש נקודות פער ונותרו עוד שלושה משחקים. נצטרך תשע מתשע, אם לא נדבר על זה אולי נתקדם".

בינתיים נמשך המשא ומתן עם עידן ורד, שכזכור קיבל הצעה לשנתיים. אור זהבי קיבל הצעה לחתום על חוזה מקוצץ לפרק זמן זהה, אך בשלב זה קיימים פערים בין הצדדים. בקרוב תיערך פגישה גם עם אלירן עטר.

גם למשחק הקרוב נגד בני יהודה, דראפיץ' וברדה לא יגיעו עם סגל מלא. זהבי ייעדר, כשטל בן חיים אמור להמשיך ב-11 לצד אופיר קריאף שחוזר מהרחקה. עלי מוחמד גם הוא מוצהב, כך שניקו אולסק יפתח בהרכב. אלירן עטר וירדן שועה ימשיכו לעלות בהתקפה. במועדון לא עברו לסדר היום על העימות בין מרקו יאנקוביץ' לבין עטר. בשיחה אישית הבהירו המאמנים לשחקני ההתקפה: "אם תהיה כאן עוד תקרית אחת, לא נעבור עליה לסדר היום".

יאנקוביץ'. התקרית לא עברה לסדר היום | אריאל שלום

"עברנו דברים לא נעימים בשני המשחקים האחרונים, כבר אי אפשר לדעת אם זה שבוע או משחק, כי אנחנו משחקים כל שלושה ימים" אמר דראפיץ' לקראת בני יהודה. "אין לנו זמן להוריד את הראש אלא רק להסתכל קדימה ולהסתכל רק על הנקודות הטובות".

"לפני שני המשחקים האלה, היה לנו משחקים טובים נגד הפועל באר שבע, מכבי פתח תקווה, עכו ונתניה והבאנו גם נקודות. אנחנו רוצים להסתכל על התקופה הזאת וכן להאמין שאנחנו יכולים לשחק כדורגל יותר טוב ממה ששיחקנו בשני המשחקים האחרונים. עם האופטימיות אנחנו מסתכלים קדימה. יש עוד שלושה משחקים ועוד 9 נקודות בקופה, אנחנו רוצים לחשוב כמה שיותר גבוה, אל תשכחו שיש לנו גם גביע בשמינית הגמר נגד אשדוד, ככה שאנחנו מסתכלים בשיא הרצינות אל ארבעת המשחקים האלה".

התקופה הקשה מבחינה פיזית ומנטלית בחדר ההלבשה: "אף פעם לא היינו במצב כזה, ככה שזה פעם ראשונה גם לי וגם למאמנים אחרים. להיות בקורונה ולשחק כל יומיים משחק, גם השחקנים שלנו לא רגילים לדברים האלה ואנחנו רואים את הסימפטומים. יש הרבה פציעות עייפות ועם זה אנחנו צריכים להתמודד. פועלים לפי האינסטינקטים שלנו".

צפו: דראפיץ' וקריאף לקראת בני יהודה

המאמן הוסיף: "אין לנו ניסיון כמאמנים להתמודד ככה עם הקורונה, זאת פעם ראשונה שאנחנו מרגישים את זה על בשרנו, רק אחרי זה אנחנו יכולים לבוא ולהגיד כל מיני דברים מה קיבלנו מהקורונה, מה הפלוסים ומה המינוסים". אחד מהעוגנים בסגל של בית"ר הוא הקשר אופיר קריאף, אשר צפוי לערוך הופעה 200 במדים הצהובים-שחורים במשחק הקרוב: "זה משהו שכנער שאתה מתחיל לשחק בבית"ר אתה רק יכול לחלום עליו, אין ספק שזה משהו מאוד מרגש מבחינתי". סיפר קריאף.

"אני מקווה שעוד שחקני בית יצמחו ויציינו הופעות כאלה ואפילו יותר, אביאל, פדידה, עוזיאל, דגו, אור, ומיכאל, הלוואי ויגיעו להרבה הופעות במדים של בית"ר" הוסיף הקשר. "הלוואי והייתי יכול להתעסק בזה ולשמוח בזה, אבל יש לי מטרה מחר יותר חשובה לעזור לקבוצה להביא שלוש נקודות, ואז החגיגה תהיה מושלמת".

על ההכנות למשחק הקרוב סיפר: "אין ספק שבמקצוע כזה במיוחד בעונה שאנחנו עוברים אלו רגעים לא פשוטים, אבל כמו שדראפיץ' אמר, כל שלושה ימים יש לנו משחק ואין לנו יותר מדי זמן גם בניצחונות להיות שמחים יותר מדי וגם אחרי הפסדים להיות עצובים יותר מדי. יש לנו מחר משחק שהוא סופר חשוב מבחינתנו כמו כל משחק".

"אנחנו מייצגים פה איזשהו משהו, מועדון בסדר גודל של בית"ר שהוא משהו גדול ועוצמתי, אנחנו צריכים לכבד את החולצה שאנחנו לובשים. אנחנו צריכים לבוא מחר לתת עבודה, לרוץ 90 דקות, לעשות את המקסימום שכל שחקן ירגיש שהוא מיצה את היכולת שלו באותו יום, בעזרת ה' אני מקווה שנעשה תוצאה טובה".

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אופיר קריאף, טל בן חיים, אורן ביטון, אביאל זרגרי, ניקו אולסק, עידן ורד, מיכאל אוחנה, אלירן עטר (מתאוסיניו), ירדן שועה.

אופיר קריאף, עידן ורד | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי