מסי לנצח: הפרעוש הגשים חלום לאוהד שרוף

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

פליקס מוראלס הספרדי, קיעקע תמונה של אלילו הארגנטינאי על גבו. כשפגש אותו לאחר התיקו 1:1 של ברצלונה עם ולנסיה, זכה גם לחתימה מהכוכב עצמו על גבו ורץ למקעקע כדי להנציח גם אותה

(גודל טקסט)
ליאו מסי הגשים את חלומו הגדול ביותר של אוהד ברצלונה, שלקח את התשוקה שלו לכוכב הארגנטינאי לרמה שעוד לא יצא לנו להכיר. לפליקס מוראלס הספרדי, יש קעקוע ענק של הפרעוש עם חולצתו מספר 10 על גבו, חוגג קצת, עם סרט הקפטן של על רקע הקולוסיאום ברומא. מאחור מופיעים גם הביג בן המפורסם הלונדוני ושער ברנדנבורג בברלין, שלוש מהערים שבהן מסי זכה עם ברסה בליגת האלופות.


לא שהאהדה אליו חדשה לו, אבל אפילו מסי נשאר מופתע כשראה לראשונה את הקעקוע הענק של דמותו, ולא היסס לשנייה להשאיר את החתימה על גבו של האוהד, שביקש מהשחקן לחתום בדיוק מתחת למספר החולצה. הסיבה לבקשה המדוייקת היא העובדה שמיד לאחר המפגש המרגש הזה, רץ מוראלס למקעקע שלו וביקש להפוך את יצירת האמנות לקבועה לכל החיים. כעת יש לו גם את הקעקוע הגדול בעולם של דמותו של הפרעוש, עם חתימה אותנטית אמיתית של מסי עצמו.


"פליקס מוראלס הוא אוהד מושבע שמשוגע על מסי, בחור אצילי מאוד, ישר, ואתמול הוא קיבל את החתימה של האליל הגדול שלו על הקעקוע הענק שעל גבו. מסי הגשים לו חלום, מבחינתו התשוקה הכי גדולה של חייו היא הכדורגל ", אמר אחד הגורמים במועדון, ששיתף את המפגש בין מסי לאוהד המושבע בחשבון האינסטגרם הרשמי של בארסה. הרגע הבלתי נשכח הזה התרחש לאחר שהארגנטינאי הצליח להבקיע שער נוסף בתיקו של ברצלונה מול ולנסיה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Félix Morales @jfeliu23 es un apasionado por el buen fútbol y el tatuaje. Un tio muy noble, honesto y que ayer consiguió la firma de su gran ídolo para su último tatuaje. Un sueño. Ya lo tiene. ¡Qué grande es el fútbol! Siguiendo una pasión con respeto…

A post shared by David (@dperisd) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MESSI FOREVER ❤ — #LeoMessi #LionelMessi #Messi #FCBarcelona #igersBarça #igersFCB #tattoo

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי