איפה נופש ערן זהבי במקום לשחק במדי הנבחרת?

שי זהבי, ערן זהבי
שי זהבי, ערן זהבי | אינסטגרם

כוכב גוואנגז'ו פצוע, הרצוג נאלץ לשחררו מהמשחקים הקרובים והחלוץ ניצל זאת כדי לקחת את אשתו שי לנופש זוגי באיים המלדיביים - במלון שנחשב לאחד הטובים בעולם. תראו בעצמכם שיש להם במה להשוויץ

(גודל טקסט)
פגרת הנבחרות יצאה לדרכה ברחבי העולם ואוטוטו גם אצלנו, ועד שכבר חזר לשורותיה של נבחרת ישראל, ערן זהבי הפצוע בסופו של דבר נשאר מחוץ לסגל והוחלף על ידי אלירן עטר. וכשזהבי קיבל שחרור מהרצוג, מה עושים עם הזמן הפנוי? כמובן שמנצלים אותו לזמן איכות עם האישה באחד היעדים השווים והאהובים על הסלבס בכל העולם. ערן לקח את שי שלו לחופשה מפנקת ביותר במלדיביים.


כמה שמענו על המלדיביים בקיץ האחרון? רמי גרשון כרע שם ברך והציע לנטע אלחמיסטר להיות שלו לנצח, אריאל ולי מאי הרוש התאהבו ביעד הנמצא באוקיינוס ההודי וכעת תורם של הזהבים לפקוד את האיים יפהפיים האלו. שי רק חזרה בשבוע שעבר מחופשה ביעד המקומי שלהם בתור תושבי גוואנגז'ו, תאילנד, שם בילתה עם אמה והילדים, וכעת כשכולם חזרו לשגרה אחרי החגים, אין טיימינג מושלם יותר לחופשה זוגית.


את ההגעה שלהם לריזורט המעורר תדהמה עשו ערן ושי על סירת מירוץ מפוארת שנראית יותר כמו יאכטה השייכת ל- one & only, שם ישהה הזוג בביקורו, ריזורט שנבחר למלון המפואר והטוב ביותר באפריקה ובאוקיינוס ההודי. "גן עדן אמיתי", כתבה שי כששיתפה תמונה שלה על הרקע החלוצי עם גזרה עוד יותר חלומית. בזמן שהחגים הם רק זיכרון, משפחת זהבי מוכיחה לנו פעם נוסף איך מנצלים כל רגע בחיים. אז תתחילו לחסוך לפגרה שלכם!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

True paradise #maldives #beutifulplace #haven

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on




נהנים מהחיים באיים המלדיביים. שי וערן (אינסטגרם)



בכל זאת הם במלון מהמפוארים בעולם. הזהבים משוויצים בטרמפ שקיבלו (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי