רוטן סופג אש, מנדג'ק לאוהדים: "גם אני כועס על התוצאות"

פרד רוטן
פרד רוטן | עדי אבישי

במכבי חיפה כואבים את איבוד הנקודות מול רעננה והצוות המקצועי זוכה ללא מעט ביקורת. תהיות לגבי אי שיתופו של סומא, שחר ייפגש עם אלאך. בקבוצה מתחו ביקורת על חיימוב, הקמרוני: "יודע כמה אתם מקריבים"

(גודל טקסט)
אכזבה קשה במכבי חיפה לאחר התיקו 1:1 נגד הפועל רעננה אתמול (שבת). במהלך השבוע האחרון דיברו בחיפה על שביעות רצון מיכולת הקבוצה אבל גם רצון להשיג סוף סוף תוצאה טובה, והתיקו האחרון מסעיר את הקבוצה. עשרות אוהדים חיכו לראשונה העונה לשחקנים ולצוות המקצועי והביעו ביקורת חריפה כאשר גם הבעלים יענקל'ה שחר ספג קללות בודדות ואף יצא בהודעת פיוס כלפי הקהל שלו.


עיקר הביקורת של האוהדים ושל חלק מאנשי המועדון הוא כנגד המאמן פרד רוטן, שעל פי טענתם אינו מנהל את המשחק כראוי ובעיקר שגה פעם נוספת בחילופים ובעיקר בחילוף השלישי כאשר הוציא את הקפטן שלומי אזולאי והעלה את הבלם איעד חבשי. "זה לא פשוט לא ייאמן שרוטן חושש מספיגה מול רעננה. הוא כנראה לא מבין שהוא במועדון גדול וכאחד כזה צריך לנסות ולנצח את רעננה ולכבוש כמה שיותר ולא לשמור על התוצאה", אמרו בחיפה והוסיפו: "הופתענו שוב מהתגובות שלו כאשר הוא דיבר על לחץ, אבל הוא זה שמשדר פאניקה בחילופים שלו. אם הוא רוצה יציבות בהרכב שלו זה בסדר, אבל אם לא הולך, צריך להגיב". אגב, רוטן עצמו אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "אנחנו בתקופה קשה ונעבור אותה ביחד".


בנוסף, בחיפה הופתעו מאי שיתופו של סיידובה סומא שנכלל בסגל. גם שחר עצמו לא היה מרוצה מהתוצאה ולא מן הנמנע כי כבר בימים הקרובים תתקיים פגישת עבודה בינו לבין המנהל המקצועי מו אלאך. בחיפה ממשיכים לטעון כי מעמדו של המאמן כלל לא על הפרק אך שחר וראשי המועדון יבקשו לשמוע פתרונות ליציאה לדרך חדשה. "הצוות המקצועי יצטרך לשנות משהו כי ככה זה לא עובד", הבהירו במועדון הירוק. גם השוער גיא חיימוב ספג ביקורת מסוימת על ספיגת שער השיווין אבל מאידך במועדון הסבירו כי מדובר בטעות שיכולה לקרות לשוער ואף ציינו כי שחקן רעננה בן והבה ביצע עבירה על השוער. 

בתוך כך, ג'ורג' מנדג'ק פרסם פוסט בעמוד האינסטגרם שלו: "אני רוצה לפנות אליכם האוהדים באופן ישיר כי אני לא יכול לגשת לדבר עם כל אחד מכם. כואב לי על התוצאה אתמול, אבל תהיו בטוחים שאנחנו עושים הכל כדי להצליח בשבילכם. אני יודע כמה אתם מקריבים כדי ללוות אותנו לכל מקום. אני גם כעוס בגלל התוצאות, אבל בעתיד יהיה לנו יותר מזל. אנחנו צריכים להיות מאוחדים. אני כל כך אוהב אתכם, יאללה מכבי".



רוטן.
רוטן. "אנחנו בתקופה קשה ונעבור אותה ביחד" (עדי אבישי9

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי