ליאו מסי וברצלונה יתארחו בוולנסיה, אתלטיקו מול בטיס

מסי
מסי | Gettyimages

יום ראשון בליגה הספרדית: אין שחקן אורח שכבש במסטאייה יותר שערים מ"הפרעוש", האם הוא יצליח להגדיל את מאזנו במשחק החוץ הדרמטי עבור השתיים? וגם: הקולצ'ונרוס זקוקים לגריזמן מול הפתעת העונה עד כה

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הספרדית נפתח כבר אתמול (שישי) עם ה-1:3 של ריאל סוסיאדד בחוץ על אתלטיק בילבאו בדרבי הבאסקי ויימשך הערב כשבמוקד תתארח ריאל מדריד אצל אלאבס, אבל מחר (ראשון) הוא יסתיים ויינעל אותו המשחק המרכזי של המחזור, כשוולנסיה תארח במסטאייה את האלופה והמוליכה ברצלונה.

אתלטיקו מדריד – ריאל בטיס (17:15)
הקולצ'ונרוס אולי רשמו פתיחת עונה חלשה ונעצרו במעט כשסיימו בשבוע שעבר ב-0:0 בדרבי מול ריאל בסנטיאגו ברנבאו, אבל הם למרות הכל במרחק של שתי נקודות מהמוליכות ברצלונה וריאל. מחר, אחרי ה-1:3 הביתי על ברוז' בליגת האלופות, הם יארחו את הפתעת העונה עד כה בספרד, ריאל בטיס שמדורגת חמישית ולמעשה מפגרת אחר קבוצתו של דייגו סימאונה רק עקב הפרש שערים.

אנטואן גריזמן כבש צמד באמצע השבוע והראה עד כמה תלויה אתלטיקו ביכולתו, אולם בליגה הוא מצא את הרשת עד כה פעמיים בלבד בשבעה משחקים, כשחברו לחוד דייגו קוסטה טרם הבקיע. בטיס נהנתה מחיים קלים ביום חמישי בליגה האירופית מול דודלאנג' (0:3) ובליגה היא טרם הפסידה העונה, בשני המחזורים ניצחה פעמיים 0:1 דחוק את ג'ירונה בחוץ ואת לגאנס בבית.


אתלטיקו זקוקה לשערים נוספים של הכוכב. גריזמן (AFP)


ולנסיה – ברצלונה (21:45)
ולנסיה הצליחה לשוב מאולד טראפורד באמצע השבוע עם 0:0 מכובד מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, ברצלונה לעומתה יום לאחר מכן כבשה רביעייה בוומבלי ב-2:4 הנפלא על טוטנהאם. מחר הן ייפגשו במסטאייה לקרב מרתק בין שתי קבוצות שלמעשה מחפשות לצאת ממשבר.

ולנסיה לאחר שבעה מחזורים צברה שמונה נקודות בלבד ולמעשה ה-0:1 על סוסיאדד במחזור שעבר היה ניצחונה הראשון העונה, כשגם באלופות היא נחלה הפסד ביתי ליובנטוס במחזור הפתיחה. האלופה והמוליכה לעומתה לא ניצחה שלושה מחזורים ברציפות, ועוד מעדה מול יריבות כמו ג'ירונה, לגאנס ובבית מול אתלטיק בילבאו.

בקטלוניה מצפים מליאו מסי לקחת את המושכות ולהשיב את הקבוצה למסלול הניצחונות וב"ספורט" כתבו בכותרת שליאו מסי הוא "המלך האמיתי של הסמטאייה". העטלפים לא ניצחו במגרשם הביתי את בארסה מאז עונת 2006/07, רשמו מאז חמישה הפסדים ושש תוצאות תיקו, ומסי הוא הכובש המצטיין בתולדות המסטאייה – הבקיע 24 פעמים. גם מאמן ולנסיה מרסלינו מעולם לא הכניע את הקטלאנים.


"המלך האמיתי של המסטאייה". ליוא מסי (Gettyimages)

לקראת המשחק נראה שיש למאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה מספר התלבטויות, אחרי שב-2:4 על טוטנהאם הציגה קבוצתו, כנראה, את המשחק הכי טוב שלה העונה. ארתור לא תוכנן להיות שחקן הרכב, אבל היכולת מול התרנגולים בהחלט עשויה לזכות אותו בחולצת ההרכב פעם נוספת. המשמעות היא שארתורו וידאל צפוי לשבת על הספסל פעם נוספת, כמו גם עוסמאן דמבלה, שניים שכלל לא מרוצים מעמדם – בוודאי לא הצ'ילאני שאף הראה זאת ברשתות החברתיות אחרי שרק עלה מהספסל באמצע השבוע, על אף שהסברה הייתה שייפתח. סרג'י רוברטו וסמואל אומטיטי הפצועים ייעדרו.

משחקים נוספים: ויאדוליד – הואסקה (13:00), אספניול – ויאריאל (19:30), סביליה – סלטה ויגו (19:30

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי