"גאטוסו ביטל את כל הספקות לגביו וניצח בלי חלוצים"

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Gettyimages

בתקשורת האיטלקית החמיאו למילאן שאחרי פתיחת עונה מגומגמת גברה 1:4 על ססואלו ללא היגוואין הפצוע. המאמן עצמו היה מרוצה: " עובדים על הביטחון, יש לנו פוטנציאל גדול" אך ביקר את משחק ההגנה: "יש הרבה בעיות"

(גודל טקסט)
מילאן יכולה לנשום מעט לרווחה. אחרי עוד פתיחת עונה מגומגמת, בנוסף לשנים הקשות שעוברות על המועדון, הרוסונרי ניצחו אמש 1:4 את אחת הקבוצות הלוהטות בליגה, ססואלו. למרות שספגה 12 משחקים ברציפות, המילאנזים יכולים להתנחם מהיכולת ההתקפית שכללה שערים של קסי, קאסטייחו וצמד של סוסו ואחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות הם סוף סוף משיגים ניצחון.


מאמן הקבוצה ג'נארו גאטוסו, שכבר חטף ביקורות מהאוהדים ומעמדו התערער היה מרוצה מהיכולת והשערים שהציגו חניכיו: "אנחנו עובדים על הביטחון של השחקנים. בחמישה משחקים קודמים שיחקנו כדורגל טוב, אבל לא היינו עקביים. תמיד היתה לנו מחצית ראשונה גדולה ולאחר מכן סבלנו מנפילה. מול אמפולי שלטנו, אבל השוער שלהם ביצע 5-6 הצלות גדולות",


בנוסף, התייחס לאנדרה סילבה, חלוץ הקבוצה בעונה שעברה שלא השתלב בקבוצה והעונה מחורר רשתות בסביליה: "אנדרה סילבה לא רצה להישאר וידעתי שאי אפשר לשכנע אותו. הוא רצה לשחק בהרכב ולא יכולתי להבטיח לו 25-30 משחקים בשנה. לא היה לי ספק שהוא חלוץ גדול ואף אחד לא רצה להיפטר ממנו. הוא רצה ללכת".



סילבה במדי מילאן. באיטליה הדברים לא התחברו לו (gettyimages)


על משחק ההגנה של קבוצתו אמר: "זו לא רק ההגנה, אלא כל הקבוצה לא משחקת טוב הגנתית. הבעיה שאנחנו רק מגינים באיזור שלנו ולא לוחצים את היריבה שלנו בצד שלה. כרגע למילאן יש עוד הרבה בעיות וניצחון כזה יכול מאוד לעזור. כשאתה עובד במועדון מפואר כזה שרוצה לחזור לצמרת אתה מרגיש שיש ילך לחץ. אנשים יותר מתעניינים בתוצאות והטבלה, אבל ידעתי שיש לקבוצה שלנו פוטנציאל גדול להצליח. צריך פשוט זמן כדי לגדול".


על סוסו, שכבש צמד שערים יפה והבקיע לראשונה אחרי 19 משחקי סרייה A ו-1728 דקות: "הוא עוד צריך לדעת ללמוד לשחק עם היגוואין כשהוא יהיה כשיר. סוסו יודע לכבוש שערים כי יש לו את זה בראש. מעבר לכך, הוא יכול לבשל שערים להיגוואין".


גם העיתונות האיטלקית פירגנה למאמן. העיתון "קוריירה דלו ספורט" כתב: "גאטוסו ביטל את כל הספקות לגבי מה שקרה וקיבע את עצמו כמאמן. מילאן בלי חלוצים ניצחה את המשחק והשיקה מחדש את המאמן שלה. מילאן שלטה עם פראנק קאסי, סמו קסטיחו וסוסו". ב"גאזטה דלו ספורט" נבחר סוסו כמובן למצטיין המשחק עם ציון 8.


Sulla #Gazzetta in edicola oggi:
⛳️️‍♂️ Chicco è Mr Ryder!
⚽️ Milan, 4 calci alla paura
‍♂️ Valverde, zampata Mondiale
✍️ La Juve del futuro
❌ Chiesa è un caso
Supercoppa è tris Olimpia
Mercedes, gioco di squadra
…e molto altro! pic.twitter.com/g09wCzlYse

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) October 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי