חזרה למקום השני: יונייטד ניצחה את ווסטהאם ומויס

אחרי התיקו המאכזב נגד מילאן בליגה האירופית, השדים האדומים חזרו לפרמיירליג וניצחו 0:1 את מאמנם לשעבר. קרן של פרננדס הובילה לשער עצמי של דוסון (53)

(גודל טקסט)

ביום חמישי האחרון נחלה מנצ'סטר יונייטד אכזבה ענקית לאחר שספגה בתוספת הזמן וסיימה בתיקו נגד מילאן בליגה האירופית. הערב (ראשון) השדים האדומים חזרו לפרמיירליג עם ניצחון 0:1 על ווסטהאם בקרב הצמרת.

אסור לשכוח כי הפטישים מציגים עונה נפלאה עד כה ועשויים לסיים גם במקום המוביל לליגת האלופות. מאמן הקבוצה מלונדון הוא דייויד מויס הסקוטי, אשר כזכור אימן את יונייטד לאחר פרישתו של סר אלכס פרגוסון ופוטר לאחר חצי עונה בלבד.

למשחק הערב הגיע המאמן אולה גונאר סולשיאר ללא אדינסון קבאני ואנתוני מרסיאל הפצועים, כמו גם חואן מאטה, דוני ואן דה בייק ופול פוגבה. מי שכן היה במשחק הוא ברונו פרננדס, שגם היה מעורב בשער הניצחון. הפורטוגלי הרים כדור קרן בדקה ה-53 אשר גרם לשער עצמי של הבלם קרייג דוסון, מה שגם הכריע את המשחק באולד טראפורד.

הכדור ברשת של ווסטהאם. שער עצמי אומלל של דוסון | Peter Powell – Pool/Getty Images

ווסטהאם מצדה חסרה את ג'סי לינגארד, הכוכב שלה מאז שהצטרף בינואר. הקשר המושאל ממנצ'סטר יונייטד נאלץ להישאר מחוץ בשל ההסכם שנחתם בין המועדונים. בהיעדרו של האנגלי, האורחת נראתה תקועה מאוד בחלק הקדמי ולא הצליחה להכניע את דין הנדרסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי