לאחר התקרית: ירדן שועה צפוי לחזור להרכב בית"ר ירושלים בגביע

דראפיץ' וברדה הדיחו את החלוץ מה-11 מול בני יהודה, בעקבות אי מילוי הוראות טקטיות, אך לאור יכולת טובה מהספסל, הוחלט להעניק לו הזדמנות נוספת נגד אשדוד. יאנקוביץ' ייכלל בסגל, עדי חזר להתאמן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון אתמול (ראשון) על הפועל כפר סבא, בית"ר ירושלים שבה להתאמן והחלה בהכנות לקראת משחק הגביע ביום רביעי מול מ.ס. אשדוד. בשורה טובה מהאימון מגיעה לכיוון של מרקו יאנקוביץ' שערך אימון מלא וצפוי להיות בסגל למשחק. הקשר ששם את העימות עם אלירן עטר מאחוריו לא נכלל בסגל במשחק האחרון בשל פציעה.

בשורה חיובית נוספת מגיעה מכיוונו של תמיר עדי, שחזר לאימונים  אחרי מספר שבועות מחוץ למגרשים. הוא אמנם לא יהיה כשיר למשחק מול אשדוד אך ייתכן כי ישוב למשחק הליגה מול אשדוד, שיכריע האם הקבוצה תשחק בפלייאוף העליון.

מי שצפוי לחזור להרכב הקבוצה הוא ירדן שועה. אתמול התברר כי החלוץ לא פתח בהרכב בעקבות אי מילוי הוראות טקטיות במשחק הקודם נגד בני יהודה. בבית"ר ציינו כי שועה הציג יכולת טובה כשעלה אתמול מהספסל ולכן יחזור ל-11 כשעוד לפני זה צפויה לו שיחה עם סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

מעבר לכך שי קונסטנטין ישוב לעמדת המגן הימני, בעוד אוראל דגני וניקו אולסק ימשיכו להיעדר. אורי מגבו צפוי לחזור גם הוא לעמדת המגן השמאלי.

תמיר עדי | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי