אלישע לוי לשחקני פתח תקווה: "מרוצה מאוד מהאופי שלכם"

אלישע לוי
אלישע לוי | ערן לוף

המאמן החמיא לשחקנים באימון לאחר הניצחון על מכבי חיפה. שחרורו של חביבו הגיע והוא יהיה בסגל להפועל חיפה. וגם: איתיטאקו זומן לראשונה לאימוני הנבחרת הצעירה ויצטרף לבריבו וסרסור

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ממשיכים לגלות שביעות רצון מפתיחת העונה הטובה הכוללת שמונה נקודות מתוך שתיים עשרה אפשריות, כשבשבת תפגוש הקבוצה את הפועל חיפה באיצטדיון המושבה.

לאחר הניצחון המרשים בסמי עופר מול מכבי חיפה אסף המאמן אלישע לוי את השחקנים באימון ואמר להם: "אני מאוד מרוצה מהאופי שלכם. חיפה שלטו בחצי הראשון, אבל ידענו לעלות במחצית השנייה ולתקוף".

הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של החלוץ חביב חביבו. לאחר ההתלבטות אם לשתפו בשבת, בשל החשש מחזרה מהירה מדי ומפציעה, בפתח תקווה החליטו כי החלוץ יהיה בסגל למשחק והמאמן אלישע לוי יחליט אם לשתפו בהתאם למהלך העניינים. בכל אופן, שחרורו הבינלאומי של החלוץ הגיע הבוקר.

אלישע לוי עם שחקניו.
אלישע לוי עם שחקניו. "ידענו לתקוף במחצית השנייה" (ערן לוף)

עדות נוספת לפתיחת העונה הטובה של המלאבסים מגיעה מכיוונם של השחקנים הצעירים בקבוצה: הבוקר יתאמנו עם הנבחרת הצעירה החלוץ תאי בריבו והקשר מוחמד סרסור, כשאליהם יצטרף בזימון בכורה הקשר איתי טאקו, שפתח במחזור הפתיחה מול בית"ר ירושלים. אם יגלו יכולת טובה, הם עשויים להיכלל בסגל לקראת המשחקים מול אירלנד וקוסובו בתחילת חודש אוקטובר.

מנור סולומון צפוי לחזור להתאמן ולהיות בסגל, כאשר הקפטן נאור פסר ינסה גם הוא לחזור לאימוני ריצה ובהתאם לכך יוחלט אם ישותף. כעת, עם חזרתו לסגל של סולומון וגם של חביבו, ללוי תהיה התלבטות אם לתת למוחמד סרסור לפתוח שוב או לוותר על אחד הקשרים האחוריים. גם תאי בריבו, שנכנס וכבש בתמונת ההרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי