אבוקסיס: "אנחנו מגיעים לאחד המגרשים הקשים בליגה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

בני יהודה מתכוננת למשחק החוץ הלא פשוט מול האלופה הפועל באר שבע (19:45, ישיר בספורט4). הזהובים צפויים לפתוח עם אותו הרכב שעלה נגד מכבי חיפה

(גודל טקסט)

בני יהודה, תצא מחר לאחד ממשחקי החוץ הקשים שיש בליגת ג'פניקה, כשתתארח אצל האלופה הפועל באר שבע באצטדיון "טוטו טרנר"  (שני, 19:45, שידור ישיר בספורט4). הזהובים מתייחסים ברצינות רבה למשחק ולמרות מצבה הלא טוב של באר שבע בטבלה, יודעים בצוות המקצועי וגם בקרב השחקנים שמצפה להם משחק קשה במיוחד.

המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח בתיקו נגד מכבי חיפה במחזור הקודם, כאשר קרלוס קוויאר, איציק עזוז ודניאל פלשר ישחקו יחד במערך של שלושה בלמים. דולב חזיזה שנפצע נגד חיפה התאושש ואמור לפתוח בחלק הקדמי לצד מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה הצעיר, שמקבל המון קרדיט והפך לחלוץ המוביל בקבוצה. הבלם דן מורי עדיין מרצה עונש הרחקה ושוב לא יהיה בסגל.

"פותחים את העונה ביכולת טובה וזה מעודד. מצד שני, מאכזב מאוד שלא הצלחנו לתרגם את היכולת ליותר נקודות", אמר המאמן אבוקסיס לאתר הרשמי של המועדון, בהתייחסו לעובדה שקבוצתו צברה רק שתי נקודות מתשע אפשריות, עד כה. "אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים מול השער, כי בכל שלושת המחזורים הראשונים הגענו להרבה מאוד מצבים בכל משחק. אני מאמין שאם נמשיך להגיע למצבים, גם השערים יגיעו".

על המשחק בטרנר: "אנחנו יודעים שאנחנו מגיעים לאחד מהמגרשים הקשים ביותר בליגה. באר שבע, למרות ההפסד במחזור האחרון, הגיעה להרבה מאוד מצבים וזה היה משחק שהם החמיצו המון הזדמנויות טובות. אנחנו נצטרך להגיע מוכנים כדי להתמודד עם השחקנים שיש להם בחלק הקדמי. מצד שני, אנחנו תמיד מאמינים שבכל מגרש ומול כל יריבה אפשר להוציא תוצאה טובה, כי אנחנו משחקים טוב ואנחנו רוצים להמשיך את היכולת הזו גם ביום שני".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דניאל פלשר, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.


שועה. הופך לחלוץ המוביל בקבוצה (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי