מאוריסיו פוצ'טינו: "אולי כבר לא אהיה כאן בשבוע הבא"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מנג'ר טוטנהאם שרושם לחובתו שלושה הפסדים רצופים מדבר לקראת המשחק מול ברייטון (שבת 19:30, ישיר בספורט1) על התקופה הרע של המועדון הלונדוני: "הדרך היחידה בה נוכל למנוע ביקורת היא לחזור למסלול הניצחונות"

(גודל טקסט)

מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, דיבר באריכות על המשבר של הקבוצה אחרי ההפסד 2:1 לאינטר בליגת האלופות וטען שהוא חושש שיפוטר. אחרי שהפסידה גם פעמיים בליגה, מחכה לטוטנהאם משחק נגד ברייטון בשבת (19:30 שידור ישיר בספורט1)  והיא תנסה להתאושש ולצאת עם כל שלוש הנקודות באמקס סטדיום. לאחר מכן למעודון הלונדוני מחכה משחק נגד ווטפורד בגביע הליגה בוומבלי והספרס ינסה לנקום בצרעות על ההפסד 2:1 בליגה.

פוצ'טינו אולי מגזים בדבריו על פיטורין, אבל אמר: "אני מתרכז רק בניסיון לחזור למסלול הניצחונות. אני לא מאלה שיעביר ביקורת פומבית על כך שהבעלים לא חיזוק את הקבוצה". לפי אחת הידיעות הבעלים של טוטנהאם המיליארדר ג'ו לואיס לא רוצה להשקיע יותר וזו הסיבה מדוע טוטנהאם לא רכשה בקיץ שחקנים.

מסרב להעביר ביקורת על ניהול המועדון: "אני תמיד אתמוך במועדון. אני לא מאלה שיעבירו עליו ביקורת. אני אהיה איתם עד הסוף. אולי אשאר כאן עוד חמש שנים, אולי בשבוע הבא כבר לא אהיה כאן, אבל אני תמיד אומר דברים טובים על המועדון. הדרך היחידה בה נוכל למנוע ביקורת זה לחזור למסלול הניצחונות. אתם יודעים מה הולך לקרות אם לא נחזור לנצח. האחראי הראשון הוא אני. אני אתן את המיטב שלי עד הסוף".


מאוריסיו פוצ'טינו. "אולי בשבוע הבא כבר לא אהיה כאן" (Gettyimages)

על הספיגות הרבות: "אנחנו סופגים הרבה מדי ואנחנו מדברים על זה הרבה, אבל לפעמים אתה מדבר על זה וזה קורה שוב. הדרך בה אנחנו סופגים מכאיבה".

הפציעה של הוגו לוריס: "אני חושב שהוא היה במתח נפשי במשחק בו ניצחנו את מנצ'סטר יונייטד 0:3 כי זה קרה פחות מארבעה ימים אחרי שנעצר. אולי המתח הזה הוסיף לפציעה. הפציעה שלו כרגע עוזרת לו לנוח ולחשוב ולהיות רגוע יותר. מה שקרה לו בפרשת השתייה הכניס אותו ללחץ גדול מאוד. אין לו בעיה של אלכוהול ומה שקרה גרם לו לבושה גדולה. לוריס לא חזר עדיין לאימונים ולא ישחק בשני המשחקים הבאים ולא יודע בדיוק מתי השוער יחזור. אנחנו מקווים שזה יקרה כמה שיותר מהר. אם הכל יילך כשורה אולי שבוע הבא יחזור לאימונים".

סיכויי הקבוצה להצליח השנה: "יש עוד הרבה משחקים ויש לנו פוטנציאל אדיר בקבוצה. צריך להפסיק את הכיוון השלילי שהקבוצה הולכת אליו. לא אפסיק את התוכניות שלי לגבי הקבוצה רק בגלל שלושה הפסדים. אתה תמיד חייב שתהיה לך תוכנית ותוכל לדבוק בה".


הוגו לוריס. עדיין לא חזר לאימונים בטוטנהאם (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי