אבי לוזון בירך את בלוריאן ועבדה: "בעתיד יהיו לנו עוד נציגים"

המלאבסים הודחו מהגביע לאחר 2:1 למכבי חיפה, אך מעודדים מהיכולת של מורגן פרייר, מהכושר בו נמצא אריק ינקו וגם מתרגשים בשביל הצעירים שזומנו לראשונה לנבחרת: "מגיע להם בזכות הכישרון והעבודה קשה", אמר היו"ר

(גודל טקסט)

עד הדקה ה-64 אמש (רביעי) באצטדיון סמי עופר, מכבי פתח תקווה ראתה את עצמה מפתיעה את מכבי חיפה שבוע שני ברציפות בסמי עופר, מעפילה לרבע גמר גביע המדינה וממשיכה את העונה החלומית. ב-25 הדקות שנותרות הכל התהפך, כשעומר אצילי כבש פעמיים ופנדל של ארמנדו קופר עוד מהמחצית הראשונה לא הספיק והקבוצה נכנעה 2:1 וסיימה את דרכה במפעל.

האכזבה בסיום ניכרה על הפנים של אנשי פתח תקווה, שהרגישו שניתן היה להוציא יותר מהמשחק הזה: "זה נכון שלא נראינו כמו במשחק הקודם מולם, אבל אם היינו כובשים את השני בהזדמנות של קופר, כל המשחק היה משתנה", אמרו בקבוצה.

מי שזכו למחמאות היו אריק ינקו, שבפעם המי יודע כמה הציל את פתח תקווה בסדרת הצלות שהפעם לא הספיקה, כשגם החלוץ האנגלי מורגן פרייר קיבל את ההזדמנות בהרכב, סחט את הפנדל והטריד את הגנת חיפה.

הטריד את הגנת מכבי חיפה. פרייר | מאור אלקסלסי

בקבוצה גם סיפרו שהם לא לוקחים בצורה קשה את ההפסד אתמול בשל העובדה שלקבוצה אין זמן רב להתאבל וכבר בשבת מחכה לה בני סכנין. במלאבס רוצים להבטיח את המקום בפלייאוף העליון ולקראת המשחק אמרו בקבוצה: "ברגע שנגמר המשחק, אנחנו כבר חושבים על יום שבת. אין זמן לחשוב על מה היה".

לקראת המשחק נגד סכנין, פתח תקווה תנסה להכשיר את גיא חדידה, שלא היה בסגל אתמול זכר לפציעה בשריר האחורי. מי שנעדר אמש וימשיך להיעדר גם בשבועות הקרובים הוא תאי בריבו, שהמריא אתמול למינכן לניתוח באיזור הבטן התחתונה.

בתוך כך, הבוקר גם פורסם סגל נבחרת ישראל לפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 ובקבוצה התרגשו לראות את אור בלוריאן וליאל עבדה ברשימת השחקנים של וילי רוטנשטיינר. כמובן שמדובר בזימוני בכורה לשני הצעירים ואבי לוזון אמר על כך לספורט1: "הם זומנו בזכות הכישרון והעבודה הקשה שלהם. בזימונים הבאים יהיו לנו עוד נציגים".

ליאל עבדה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי